2012. okt. 27.

●Ennél jobban nem is végződhetett volna!●

Harry
Elhajtottunk egy buszmegálló mellet, nagyon ismerős volt az egyik lány.
- Szöszi? - szóltam ki, bizonytalanul, kétségbeesve, bár boldogan, hogy láthatom szöszit.
- Öhm, Harry?! - szólt vissza, tényleg ő az!
- Te mit keresel itt? - kérdeztem tőle. 
- Az hosszú történet. Inkább te mit keresel itt? - mondta könnyes szemekkel, úgy megsajnáltam!
- Most van időm. Gyere, szállj be a barátnőddel! Nem maradhattok itt! Nem engedhetem!
- Na, de, Harry! Azt nem lehet... - válaszolta.
- Miért nem? Gyorsan gyertek, és szálljatok be! Így is agyonra áztatok!
- De akkor meg a limuzin lesz tiszta víz! - ennél hülyébbet nem is mondhatott volna.
- Hát na és? Azt akarod hogy kiszálljak, és behúzzalak?
- Mi? Ne! - ezt felelte, majd felállt és elkezdett futni, az esőben. Én kiszálltam a kocsiból, és elkezdtem kergetni, én is csurom víz lettem. De végül elkaptam, és felkaptam az ölembe. Bedobtam a kocsiba, majd intettem a barátnőjének, hogy jöjjön, és szálljon be ő is. Mikor beszállt a barátnője, Zayn bámulta, mint magát a tükörben. Fura volt.
- Christina?! - szólt Zayn.
- Nos, igen, Zayn! Emlékszel még rám?
- Persze hogy emlékszem! - majd mosolyogtak mind ketten, ki is vörösödtek. Zayn haver, máris szereztél egyet magadnak Perrie után?
- Jól érzitek magatokat, fáztok még? - kérdezte Liam.
- Persze Liam! - válaszolták egyszerre. 
- Mi is a neved szöszi? - kérdeztem tőle.
- Elie, és szöszi most sem vagyok! - úgy látszik nem tetszik a beceneve.
- Jól van már, nem kell harapni! - majd nevettem egyet. Ő meg ideges lett.
- Nincs jól, és te se idegesíts! - válaszolta. Lehet, hogy nem is csíp?
- Oké, mostantól, Elienek hívlak. Így jó lesz? 
- Igen, mert az a nevem! Köszönöm, hogy végre megértetted.
- Na, és mi történt veletek Christi? Ha szabad, így, szólítani, öhm...? - kérdezte Zayn.
- Hát, Elienek lemerült, én meg lebeszéltem ma a az összes pénzt a mobilról. Így hát elindultunk valamerre, mert nem igen tudjuk mi merre van itt errefelé. Tegnap költöztünk ide. Persze, hogy hívhatsz így! - válaszolt Christina Zayn kérdésére, mert ugye így hívjak.
- Hát ez szörnyű! Akartok velünk bulizni ma este? - kérdezte újra Zayn.
- Hát, nem is tudom. - Christina válasza.
- Nem, mert csurom vizek vagyunk!  - Elie válasza.
- Hát, akkor majd megszárítkoztok nálam! Van egy csomó ruhám, majd adok nektek egyet! Kedvesnek tűntök. - szólalt Courtney.
- Tényleg? Nagyon megköszönnénk! - szólalt Elie.
- Nem tudom, nagyon kimerültek vagyunk, de azért köszönjük! - Christina válaszolt.
- Nem baj, egy kis bulizás, mindenkinek jót tesz, nem? - mondtam én.
- Öhm... Hát... - Christina sóhajtozott.
- Legyen! - Elie mondta.
- Megismerkedünk, nagyon jó lesz! - Niall, és Courtney mondta ezt egyszerre, kipirosodtak.
- Jó lesz az este! - mondta Louis.
- Hát, annak tűnik! - Zayn is egyetértett Louissal, majd rákacsintott Christire Zayn.
- Öhm, akkor szólnék a sofőrnek, hogy vezessen a házamhoz. Rendben? - Courtney mondta.
- Oké! - kiabálta mindenki, Courton kívül.
- Mi a telefonszámotok? - kérdeztem.
- Beleírjuk a mobilodba, oks? - mondta Elie.
- Rendben! - majd beleírták, igazából, én az Eliére voltam kíváncsi... Eközben Court, már meg is mondta a sofőrnek.
- Na, itt vagyok. Valamiről lemaradtam? - kérdezte Courtney.
- Áh, dehogy! - válaszolta Niall.
- Egyébként, mi a neved? - kérdezte Christina Courtneytól.
- Courtney. 
- Szép neved van! - Elie dicsérte a nevét. Miért nem az enyémet?
- Köszönöm! - válaszolta Court.
- Am, Niallel te együtt vagy, nem? Mert hát, bámult téged végig a koncerten, biztos te is őt. Meg, a dedikáláson is ott álltál mellette, és beszélgettetek. - Elie kérdezte.
- Öhm, nem, csak, öhm, öhm, közeli barátok vagyunk. Nem is olyan régóta. - Court felelte.
- Courtney is most költözött ide. Nagyon jóban lettünk, csak barátok vagyunk! - mintha Niall sajnálkozva mondta volna.
- Oh, értem! Bocsánat, hogy félrenéztem! - mondta Elie.
- Semmi baj! - egyszerre mondták. Mármint Nialler, és Court.
- Nagyon aranyos a kiskutyád is! - mondta Christina.
- Köszönöm! Sparkels a neve. - Court felelt.
- A neve is nagyon aranyos! - Elie mondta.
- Sparky nevében is megköszönöm! - Court beszélt.
- Ha kérdezhetném, honnan ismeritek egymást Christina? - kérdezte Zayn.
- Mi már régóta legjobb barátok vagyunk. - Christina mondta.
- Együtt költöztünk ide, és együtt is láttuk meg a plakátot tegnap! - Elie mondta.
- Ez szuper! Nem igaz Hazza? - kérdezte tőlem Zayn.
- De, de nagyon jó! - majd mindenki mosolyogni kezdett.
- Egyébként, miért is jó? - kérdezte Liam.
- Majd mi azt tudjuk! - kiabáltuk egyszerre Zaynnel.
- Hát oké. Egyébként már olvastad azt a címkét, amit adtam neked Christina? - kérdezte Liam.
- Még nem. Felnyithatom? - kérdezte Christina Liamtól. Zayn nagyon féltékeny lett, csak én vettem észre rajta.
- Megérkeztünk! - szólt fel Court. Eközben nyitotta a papírdarabkát Christina.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése