2012. okt. 22.

●Egy igazán jó nap●

*Christina*
Lepihentünk, majd képeket csináltunk.
- Hát, szerintem nem lettek rosszak! - véleményembe kezdtem bele.
- Elég jók lettek. - Elie is mondta.
- Na most már csak a csoportba kell feltölteni a parfümös képet! - csillogó szemekkel ábrándoztam, hogy mit fognak rá szólni.
- Ja, tényleg! Kíváncsi vagyok a véleményükre! 1D Familynk!
- Na töltsd már! Siess! - kiabáltam rá.
- Oké, rendben. Kész is!
- Várom az értesítőket! - De jó, de jó, de jó!
- Itt az első komi: Waow, ti mázlisták! Jó nektek! - és még vagy 20 ilyen jött!
- Na, mehetünk kávézni? - kérdeztem, de tudom, hogy úgy is igent mond..
- Hát persze! Na indulás! Ki az ajtón! - Elie parancsolgatott, mint ahogy szokott.
- Ácsi, ácsi, ácsi! Gyalog akarsz menni? Az úgy nagyon messze van! Az nem olyan, hogy felülsz a bicajra, és 2 perc múlva ott vagy! Ez nem a pláza Mrs.Styles!
- Oh, tényleg, bocsi, Mrs.Malik! - úgy mondta volna, mintha Zayn nem lenne jó pasi, pedig kifejezetten az! Kár, hogy sosem lesz az enyém...
- Na taxit kéne hívni, nem? Mert ugyanis anyukádék nincsenek itthon!
- Oks, hívd a szokásosat.
(telefonos:T, Christ:C)
T: Igen? Itt a Nill Food Pizzeria.
C: Bocsánat, rossz számot tárcsáztam! - szóltam. - Visz hall!
T: Semmi gond, visz hall.
- Ez meg mi volt?! Mi a fenét műveltél Christ? - El már félig nevetve kérdezte.
- Őhmm.. Rossz számot hívtam...
- Tipikus te.. - Elie.
- Igen, és belőlem is egy van, mint ahogy mindenkiből! - komolyan szóltam.
- Ez hogy jön ide? -kérdezte.
- Mindegy.. -szóltam.
- Na hívd már a taxit te nő!
- Ok, de hogy van a te telódba írva a száma? Mert én azt nem tudom...
- Taxismanchester. Tessek.
- Köszönöm, na hívom! - *felhívtam*
T: Helló, ez itt a Manchester City Taxi Főszolgálat. Miben segíthetek?
C: Jó napot! Christina vagyok, a szokásos házhoz kérem! - Tudta hogy ki vagyok, szinte minden nap hívunk ebből a szolgalatból taxit.
T: Rendben, már is megy. 5 Perc múlva ott van.
C: Köszönjük! Visz hall holnap!
T: Mi köszönjük, hogy a mi szolgáltatásunkból hívott újra autót! Visz hall! - letették.
- Na, pulcsit, cipőt, táskát fel! - Elie kezdte mondogatni.
- Ezt én is tudom. Hol is hagytam a pulcsimat El? - kérdeztem.
- Hát, nézd meg fent a szobámban.
- Rendicsek! - felmegyek, de nem találom... - De hát, ott nincs is!
- Nem tudom, akkor nézd meg a konyhában! - Elie újabb ötletét hallottam.
- Rendben! - ott is megnéztem, de ott sem találom. - El, ott sem találom!
- Fogalmam sincs hol lehet! - erre mindketten a kanapéra néztünk, és mind végig ott volt.
 Ez nem igaz! - egyszerre mondtuk, mi nagyon sok mindent egyszerre mondunk ám!
- Na megyek fölveszem. - Erre El kutyusa, Hazza (imádja Harryt) Bekapja a szájába, és elrohan vele. - Hé, Hazza hozd szépen vissza, te rossz-rossz kutya! - kiabáltam Hazzának. - Na! El, hát nem szólsz rá?! - idegesen kiabáltam Elienek.
- Hazza! Hát te ilyen rossz kutyus vagy? Hozd szépen vissza a maminak! - Ilyen cukin mondta, tudod, ahogy szokták mondani amúgy is a kutyáknak. De Hazza még mindig nem hozta vissza. Nem tudom mi üthetett abba a kutyába.. És erre elkezdtük mind a ketten kergetni!
- Add vissza te dög! Gyerünk add vissza! - kiabáltam rá, már egyre idegesebben, miközben futottunk utána. - Már még a gazdidra sem hallgatsz? Szépen add vissza! - El még nem tűnt dühösnek... Közben az egész házat körbe futottuk, rosszabb volt mint egy tesi óra.. 1. a nappaliból futott fel a lépcsőn, El szobájába a kutyus, ki öntött, egy pohár kakaót. Majd 2. a tesója szobájába, ott egy posztert tépett le.. 3. a fürdőszoba lett a célpontja, ott a fogkeféket és a tusfürdőket lökte le. Aztán 4. vissza a lépcső felé, le a nappaliba, ott El apukájának újságaival tele lévő polcot döntött le. 5. az 'X' helyét Eliék konyhájának nevezhettünk, ott a konyhapultokon ugrált. Eközben csengettek. El futott az ajtóhoz, közben a kutya ugatott és megállt, én gyorsan kikaptam a szájából, a kutya morgott egyet, de nem nagyon izgatott. El már készen volt, ő beszélgetett a sofőrrel, míg én öltöztem. El arról beszélt, hogy mi történt a kutyája miatt, én meg a nyálas pulcsit közben felvettem. Készen lettem, nem kellet meg fél perc se.
- Na mehetünk? - kérdezte El.
- Persze, most lettem kész. Indulhatunk, a kupit meg majd összepakoljuk ha hazaértünk.
- Rendben. - még ő be sem fejezte, de én már kint voltam, és kulcsoltam az ajtót. Aztán beszálltunk, és elindultunk. A sofőrrel egy jó párbeszédet le nyomtunk, és ott lettünk 13 perc múlva, körülbelül.
- Viszlát! Majd hívjuk, ha készen leszünk. - elköszöntem.
- Viszlát! - Elie is köszönt.
- Rendben, jó kávézást hölgyeim, a viszontlátásra! - taxis tisztelettudóan jelentette, hogy távozik.
- Köszönjük! Viszlát! - El és én is ezt válaszoltuk. Elhajtott a taxi. Ezután bementünk választottam kávét, most fura módon, El nem kávét kért, hanem teát. Ezt nem kérdeztem meg tőle, hogy miért tette ezt.
- Na vigyük vissza a csészéket! - Elie olyan kis kifinomultan mondta..
- Miért mondod ezt ilyen furán? - Nevetni kezdtünk.
- Csak úgy, Madam! - megint elkezdett úgy beszélni. Újra röhögtünk, majd felálltunk, és vissza vittük a poharat. Felhívtam a taxist, hamarabb itt volt mint ahogy szokott, ez most jól jött! Megint beszélgettünk egy óriásit, majd meg is érkeztünk Elie házához újra. El köszöntünk a sofőrtől, és bementünk.
- Nagyon jól sikerült a mai nap, nemde? - ezt mondtam vidáman.
- Igen, mert a legeslegjobb barátnőmmel töltöttem el ezt a csodás napot, - én már ekkor elkezdtem mosolyogni - de még nincs vége, még csak most jön a java!
- Igen, ez pontosan így igaz! Nagyon szeretlek Mrs.Malik! - mosolyogtunk.
- Én is, Mrs.Styles! - nevettünk egy jót, ahogy szoktunk, majd beértünk a házba, úgy hogy teljesen kiment a fejünkből, hogy kupis a ház.
- Te Szentrépa! teljesen kiment a fejemből, hogy ilyen a ház! - El szomorúan ordibált.
- Hisz nekem is. Ez nem igaz! Á most ehhez teljesen nincs kedvem! - én is sóhajtoztam.
- Hát nekem se, elhiheted.
- Próbáljuk meg, hamar készen leszünk!
- Jól van. Hát.. pakoljunk! - elkezdtük a pakolást, hamar készen lettünk, levittük a nappaliba a takarókat, és két tál popcornt is csináltunk, meg a colát is kikészítettük.
- Szóval melyik filmet nézzük? - én kérdeztem rá El válaszára.
- Hmm, jó kérdés, jó kérdés... Legyen a Toy Story! Hiszem Liam imádja a Disney filmeket, meg különösen a Toy Storyt.
- Ez egy igazán jó ötlet! Hozom is a DVD-t. - és már szaladtam is érte. Bekapcsoltuk, jót röhögtünk, ettünk-ittunk, jól szórakoztunk. Majd mentünk lefeküdni. Megnéztük utoljára a Facebookunkat, és a Twittert is. Egy csomó csoportos értesítés jött, meg likeok, favoritek, reetweetek.
A csoportosban volt egy érdekes dolog.
- Gyere csak Tina! Ezen elájulsz! - szólt felém Elie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése