2012. okt. 28.

●A ház, és a party.●

Christina
Mire felnyitottam, nem is néztem meg, hogy mi állt benne, mert megérkeztünk Courtney házához. Ismerősnek tűnt a ház. Nem láttam még annyira.
- Megérkeztünk, mondom még egyszer! - Courtney jelentette ki. - Kiszállás! - majd beletette a kutyáját a táskájába, és futott be vele. Majd mi is kiszálltunk, és mi is bementünk. A Hello Kitty-s ház volt az. OMG! Borzalom! És lehet, hogy még Niallnek tetszik is? Ó fúúj!
- Ez lenne az én házam. Tetszik lányok? - kérdezte Court.
- Öhm, igen, eléggé egyedi! - feleltem. Ennél rondább ízlést még az Isten sem adhatott senkinek.
- Persze! Igen, tényleg nagyon különleges. - Elie majd meg szakadt a röhögéstől, alig bírta magát visszatartani. Nekem az undormánytól csak hányni volt kedvem. Fúj.
- Köszönöm! Igen, sokan mondták már, hogy nagyon egyedi a stílusom. - Courtney fejezte ki, mintha jó lenne, csak 'jó' lenne, de még az se. Szörnyű ízlése van. - Gyertek fel a szobámba, válasszatok ki egy ruhát, és egy cipőt magatoknak! Sok lesz a választási lehetőségetek! Biztos megtetszik legalább egy. - Hát, a ruhád, ami rajtad van, jól néz ki, csak ez a ház. Na az már sok! Biztosan a fiúk is nevetségesnek találják...
- Rendben! Még egyszer köszönjük! - mondtuk egyszerre Ellel. Majd felmentünk a lépcsőn, be a szobájába. Akkora volt, mint a mi konyhánk és ebédlőnk egyben olyan 2x. Csak úgy bámultunk, szép volt nagyon. Lehet, hogy csak kívül ilyen ronda? Kitudja. Gyönyörű ruhái voltak, a szemeink még jobban kápráztak, és a szánk tátva maradt.
- Na, tetszik lányok? - kérdezte a szobafelelős.
- Waow, csodaszép! És a ruháid is nagyon ízlésesek! - nagyon tetszett nekem.
- Azta, húúúú meseszép! Király a házad! - mondta ámultan El.
- Hát, azért ez túlzás lányok, de köszönöm! - mondta Courtney, és választottunk egyet a sok ruha közül. Megszárítkoztunk, hajat fésültünk, ezután a saját stylestjához vitt minket. Elie haja egyenes lett, az enyémnek pedig az alja lett göndör.
- Nem is tudom, hogy köszönhetnénk meg ezt a sok jót, amit ma este tettél velünk, és meg alig ismersz minket! - mondtam én.
- Nagyon köszönjük! Csodálatos vagy Courtney! - El így köszönte meg. 
- Semmiség lányok! Ha a fiúk megbíznak bennetek, egész biztos, hogy jó lelkek vagytok! - mondta Court. Ezután lementünk, mikor csak a lépcsőhöz értünk megszólalt Zayn.
- Hűha lányok nagyon csinosak vagytok ebben a ruhában is! Főleg Christi! 
- Óh, Zayn, köszönjük! Aranyos vagy! - feleltem neki.
- Mehetünk bulizni? - kérdezte Liam.
- Azt már nem! - Louis, te mi a fenét beszélsz? - Eleanort el is felejtettétek? El kell mennünk érte! 
- Jaj, hát persze! Most jut eszembe, hogy így már két El is van! - mondta Harry.
- Igen, így most már tényleg két Elt ismertek, fiúk! - Elie ránézett Harryre. Biztos, hogy tetszik neki Hazza! De, miért nem mondta? De buta vagyok, még ideje sem volt elmondania!
- Indulhatunk a másik Elért? - kérdezte Louis.
- Hát persze! - mindenki beleegyezett, és elindultunk érte. Fél óra alatt ott voltunk érte, azért az sok idő... Azalatt beszélgettünk még. Lou bekopogott érte. Eleanor kérdezte, hogy miért késtünk. Louis mondta, hogy hosszú történet, elmeséli majd a kocsiban, úgyis hosszú lesz az út. Bemutattak Eleanornak minket, meg mi is meséltünk magunkról nekik. Eleanor is nagyon kedves volt! Kár, hogy már Daniellet nem ismerhetjük meg. (Danielle volt barátnője Liamnek, ők is nem rég szakítottak.)
- Meg is érkeztünk. Kiszállás! - Niall közölte, hogy megérkeztünk. Egy üres bárhoz érkeztünk. Gondolom ez volt a fiúk titkos buli helye. Olyan hihetetlen, ez az egész este! Bementünk, jót buliztunk. Fogalmam sincs mikor aludtunk el. Mikor felkeltem, fájt a fejem és szédültem is. Tipikus másnaposok voltunk. Már Niall és Eleanor fent voltak. Korán kelőek! Niall már evés közben beszélgetett Eleanorral. Tipikus Niall! Louis volt a negyedik személy, aki felkelt hosszadalmas álmai után. Eközben én és Louis hűsítettük egy kis vízzel az pofánkat. Ezalatt Liam is felkelt. Hatodik volt Courtney. Hetedik Elie. Elie után Zayn. Azt hittem, hogy Zayn fog a legtovább aludni, hiszen ő szeret a legjobban szundítani! Elie is kiment mosakodni, addig Harry motyogott valami hülyeségeket, meg olyasmit, hogy 'E' szeretlek... Mi jót röhögtünk rajta! Mikor visszajött Elie, pont akkor kelt fel Hazza is. Mindenki kajált egyet. Mármint Niall már másodszorra evett! Majd hazavittek minket a fiúk. Megismerkedtünk a One Directionnel, és Eleanorral! Meg persze az egyik barátukkal, Courtneyval, ez őrület! Valóra vált álom! Elie elment feltölteni a telefonunkat, már az övé is teljesen lemerült. Én meg felnyitottam Liam papírdarabkáját.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése