2012. okt. 21.

●A kezdet kezdete●

*Christina*
Elie bejött a nappaliba, egy tál pattogatott kukoricával. Miközben én olvastam a leveleinket.
- Végre megkaptuk! ÁÁÁ, ez kész őrület, ezt nem hiszem el! - mondtam, izgatottan, és meglepetten.
- Mit is? ezt nem értem... - kérdezte értelmetlenül El.
- Hát a bizonyítványunkat! Az enyémben majdnem minden ötös, a tiédben pedig csak két db. 4-es szerepel az ötösökön kívül! Imádom ezt a napot! Waow!
- Mi? Azta! Ez olyan mint egy álom! Had nézzem csak! - közben nyelvét nyújtogatta..
- Rendben, nézd meg a tiédet, én még álmodozom az enyémen! - mondtam.
- Köszönöm! - majd megnézte, és válaszolt.- Juj tényleg igazad van! Oh yeah! Hol a telóm?
- Még szép hogy igaz! Mit hittél? Szívatlak?! .. Minek az?
- Mert szeretném megünnepelni a pillanatot!
- Hát oké. Én asszem a konyhában láttam.. Nézd meg!
- Oksa. - (behozta a telóját) - Na melyiket kapcsoljam be?
- Hmmm... Nem is tudom.. Legyen egy idegesítő Nicki Minaj szám, akitől még Niall is parázik?!... Ne szívass, mert még rossz vége lesz! A One Thing lesz!
- Jól van na! Én is arra gondoltam! Na teszem! - betette a zenét, és elkezdtük azt a fura táncot táncolni. Tudod, a One Thing-es 1D-s táncot.
Erre bejön anyukám.
 -Ti meg mi a fenét csináltok?!
- Hát megkaptuk a bizit, meg kaptuk a bizit! - mondtuk egyszerre.
- Ez komoly? -kérdezte.
- Persze! - ezt is egyszerre válaszoltuk.
- Na, és, milyen jegyek virítanak? - kérdezte kétségbeesve...
- Szerinted miért táncolunk? - kérdeztem.
- Jól van, jól van.. Ide adod Tina? Első sorban a tiédet nézem meg, aztán kíváncsi vagyok az Elieére is! - mondta komolyan.
- Óh, persze, csak mi ezt még leszeretnénk táncolni!
- Rendben. Na add!
- Adom! - siettem oda adni, mert táncolnom kellett. Anyum megnézte, miközben mi táncolunk, és énekelünk. Nagyon örült ő is! 
- Ez tényleg nagyon jól sikerült! Egyébként tök jó ez a szám. Fogadjuk ezt is a 1D énekli?
- Még szép! - egyszerre kiabáltunk, mert anyumnak tetszett!
- Gondoltam. Egész jó!
- Tudom! - mondtam én.
- Igen az! - mondta El.
- Na és, az ösztöndíj mikor érkezik meg? Vagy az is megjött?
- Jó kérdés... -összenéztem kedves barátnőmmel.
- Nézzem csak meg a levelet! - okoskodott anyu...
- Tessék! - hát mi volt benne? az ösztöndíjunk! ÁÁÁ ez még jobb! - Lányok, ebbe benne van az ösztöndíjatok is! 
- Mi-mi-mi-mi-mi mi van? Te szent répa! Ez nem lehet igaz! - kiabáltam mint valami őrült.
- Úristen! Na, és mennyi?! Valaki csípjen meg! Ilyen hamar kiküldték?! - kérdezte Elie. 
- Hát Ok! - Nevettem ördögien, és meg is csíptem.
- Hé, ez egy költői kijelentés volt! - idegesen nézett rám.
- Jól van, Miss Oko - erre közbe vágott anya.
- Lányok, befejezni! Most! - szólt ránk idegesen.
- Oké, oké. - ezt is egyszerre mondtuk, közben a szemünket forgattuk.
- Na de akkor mennyi is az összeg? - kérdezte El.
- Christináé pontosan 2000 font, a tiéd pedig 1700.
- Ú-ú-ú-úristen! Azért, ez egy összeg! - kiáltottam.
- Ja, bár ez még mindig kevés a Londoni ki költözéshez... - mondta szomorúan El.
- Hát ez igaz... - szomorkodtam el én is.
- Lányok, lányok! Azért én is, és Elie anyukája is létezik a Földön! 
- De, segítenétek benne? - meglepődtem.
- Amiért ilyen jól teljesítettetek, még szép! Mit gondoltatok? 
- Hát nem erre nem számítottunk... - erre most El válaszolt.
- Pedig erre kellett volna! Azért nem vagyunk annyira szigorúak! -mondta anyu.
- Nagyon köszönjük! - kiabáltuk egyszerre.
- Na menjetek és mondjátok meg Elie anyukájának is!
- Rendben van!
( el is mentünk elmesélni az óriási hírt ) Nagyon örült neki El anyukája is!

2 megjegyzés: