2012. okt. 22.

●A vásárlás és a parfüm●

*Elie*
Még mindig nem akarom elhinni, hogy ennyire jól sikerült a bizonyítványunk. Nagyon boldog vagyok!
- Na és mikor szeretnél ki utazni, Tina? - kérdeztem tőle úton a plázához, mert nekem fogalmam sincs róla mikor kellene elköltöznünk..
- Hát szerintem körülbelül két hetet kellene várni bőven. Nagyon el akarok költözni Londonba, de azért Manchestert sem könnyű itt hagyni!
- Én is így érzem. - aztán egy fél perces csend alakult ki köztünk, majd meg is érkeztünk a plázához.
- Már is itt vagyunk! - kiáltottam.
- Melyik bolttal kezdjük? - kérdezte Tina körbenézve.
- Nem tudom.. Legyen először a B&M! Egyik kedvenc boltunk! - válaszolok.
- Jó ötlet! - majd bementünk. Egy csomó új cucc volt a vállfákon, pedig csak 4 napja nem jártunk itt.
- Nézd mennyi új ruha! Váó!
- Hát az biztos! Na de körül kéne nézni, nem gondolod?!
- Igazad van. Akkor menjünk, te mész jobbra, én balra.
- Oksa.- Erre elkezd ő is balra jönni, ennek következőén nekem jött.
- Hé! Mondom te jobbra, én balra! Béna!
- Bocsánat, csak a sok új ruha tönkre tette a látásomat! - rázta a fejét Tina.
- Ne sikítozz! Más is van a boltban rajtad kívül! - idegeskedtem.
- Rendben, csak zavarba jöttem... - jelentette ki.
- Na menj már! Tehát te jobbra, én balra. És neked a másik balra! - figyelmeztettem.
- Jól van! Kiabálj: 'El' ha találtál valamit.
- Oké, te pedig úgy hogy 'Tina' ! Indulás! - parancsnak jelentette szerintem.
- Rendicsek! - majd elindultunk. Pár percre kiabált nekem.
- Megyek! - kíváncsiskodtam, vajon mi lehet az..


- Ezt nézd! - na és mi volt? 1D-s parfüm! Óriási!
- Úúúú! OMG, de király! Ez kell! Muti csak, adj egyet! - parancsolgattam Christinek.
- Miért akarsz most is olvasni?! Atyaég...
- Ne okoskodj már! csak add!
- Jól van. - Christ.
- Na olvasom. Hangosan vagy magamba?
- Hangosan, ha már olvasod, akkor én is halljam.
- Khhm. - köszörültem torkom.- Összetevői: Liam, Louis, Harry, Zayn és végül Niall kedvenc illatja szerepel benne, enyhén lányosítva.
- OMG! Szent répa Isten! - sikítottuk mindketten.
- Olyan illatom lesz mint a srácoknak! OMG! - kiabált Christa.
- Jah! - mondtam én, és harapdáltam a szám.- Olvasom tovább.
- Oké!
- A lányosítás itt most ezt a szerepet játssza: ribizli, málna, eper, rózsa, és százszorszép illatok. - olvastam. - Atyaég! Mekkora illata lehet! OMG!
- Az tuti! Na nyisd fel, szagoljuk meg! - mondta kíváncsiskodóan Christ.
- Na nyitom! - fel bontottuk, megszagoltuk. - Ennek Isteni az illata! Jobb mint Fergie-s amit a Clarie's-ben vettünk!
- Sokkal, de sokkal! Mennyi is az ára? - még mindig kíváncsi.
- Tőlem kérdezed? Te találtad, nem én. - válaszoltam.
- Jaj, jól van már! Hát itt a polcon lévő címkén azt írja, hogy 20 font. (8000 ft) Háát... elég drága. - mondt Tina.
- Vegyünk egyet! Majd közösen használjuk. Kicsivel kevesebb ruha, és cipő, de van 1D-s parfümünk! - mondtam.
- Ezt tegyük a kosárba, nézzünk még szét. - Christ felelt.
- Ok, benne van. - nézdegéltünk tovább, egy csomó jó felsőt, nadrágot meg cipőt is találtunk. Egy-két hajráfot, hajpántot is vettünk.












































- Ki fáradtam! De ezért a sok cuccért, és az 1D-s parfümért, megérte! - Christi jelentette ki.
- Hát én is, de tényleg megérte! Meg kellene nézni a repjegyet, hogy mennyibe kerül. Ma nagyon jó, és hosszú délutánnak következik a mai nap. - feleltem.
- Ja, nekem is úgy tűnik. Megnézhetjük, sőt, meg is kellene rendelni, holnap, vagy ma. Azt mondták anyuék, hogy 1-2 héttel azelőtt, meg kell rendelni a jegyet, mert úgy érkezik meg.
- Igen. Lehetne ma egy csajos délután, nem gondolod? - kérdeztem.
- Lehet bizony! Az új ruhákban fel tölthetnénk néhány képet, már úgyis régen töltöttünk fel! - az ötletet Christa találta ki.
- Egészen jó ötlet! majd feltölthetnénk 1 képet a csoportokba, a parfümünkről!
- Erre én is gondoltam! Király ötleteink vannak! - dicsekedett Tina.
- Aha. Aztán elmehetnénk egy kávézóba, kicsit beszélgetni, kávézgatni.
- Ez most tényleg jól hangzik! De itt is vagyunk! - megérkeztünk a házunkhoz.
- Na menjünk pihenjünk. - Christi mondta.
- Oké! Akkor a napirend:
1. Pihenés, pakolás.
2. Képek készítése, majd feltöltése.
3. Parfümről csinálni képet, és feltölteni a csoportokba. (1D-s csopikba)
4. Kávézó, beszélgetés.
5. Legyen egy film meg egy kis popcorn, cola.
6. Aludj itt, és meséljünk rémtörténeteket, majd álmodozzunk Londonról.
- Ez szuperül hangzik! Na indulás befelé, és pihenjünk, majd az álom nap kezdődhet!

2 megjegyzés: