2012. nov. 2.

●Egy óriási nap a fiúkkal●

Zayn
Elindultunk nálunk. Nemsokára ott is voltunk. Egész úton csak Chrisre tudtam gondolni. Miért nem tudom kiverni a fejemből? Hah...
- Na, és mit fogunk itt csinálni? - kérdezte El.
- Hát, majd, valamit! - mondta Harry.
- De mit? Valakinek valami ötlet? - kérdezte Christ. És igen, erre meg én válaszoltam!
- Hát, nézzünk valami jó filmet! - mondtam a gondolatomat.
- És, milyen filmet? Mi az ami új, és még nem láttunk? - Christi kérdezte megint.
- Te is mondhatnál valami jó ötletet! - mondtam én.
- Haha! Vicces Zayn! - majd rám nyújtogatta a nyelvét.
- Rendben, te akartad. Most már így jó lesz? - néztem rá, miközben ezt mondtam.
- Mi van? - nem értette mit mondtam... Ránéztem, és futottam utána. Ő is elkezdett futni.
- Ne már Zayn! Ne legyél ennyiért ideges! - Christi kiabálta nekem. Én direkt lassan futottam, hogy ne tudjam elkapni.
- De, az vagyok! Mi van akkor, ha az vagyok? Te tehetsz róla! És nem ennyiért vagyok ideges, hanem annyiért! - kiabáltam neki.
- Hagyj már békén! Háháhá! Úgy sem kapsz el! Nem lehetsz ennyire lassú! Malik le vagy maradva!
- Nem hagylak! Nem ennyire vagyok lassú, hanem annyira! Akarod, hogy gyorsabb legyek Morgan? - felgyorsultam, egy milliméter kellet, hogy elkapjam, de pont Niallnek szaladtunk.
- Hékás! Ebből ki lehetne hagyni engem! Hagyjatok békén! - Niall kezdett ránk kiabálni, mi erre elkezdtünk nevetni.
- Bocsánat Niall! Én, azonnal lemászok rólad! Ezt is mind Zaynnek köszönhetjük... - mondta Christ. Ennek meg mi baja van?
- Hahaha! Ha békén hagysz a hülyeségeiddel, akkor nem lennénk itt! - mondtam ezt neki, közben ő felállt, megigazította a haját, mit is mondjak, mint egy egy egy... Nincs rá szavam!
- Na, én fel is álltam, te meddig akarsz tehénkedni Niallen? Palacsintát akarsz belőle csinálni, hogy saját magát megegye? Ejnye, Zayn, Zayn! - vágta a fejemhez Christ.
- Bocsi tesó! Nem akartam! Ja, és Christina, ezt még megbánod! - ijesztgettem.
- Legyen ez a nap 'Ki tudja jobban felidegesíteni a másikat' nap! Mit szólsz hozzá Zayn?
- Hát, legyen Christi! De akkor én nyerek! 
- Azt nem hiszem. Ahhoz te gyenge eresztés vagy!
- Annyira sok mindent nem tudhatsz rólam. 
- Na, és miért nem? Mi van akkor ha tudok? - kérdezte, majd közben már tényleg felálltam szegény Niallerről.
- Mert nem hiszem el! 
- Jó akkor. Na, kezdődhet?
- Még szép!
Elie
Amikor játszadoztak a barátnőm és Zayn, addig én dvd-ket kerestem.
- Srácok! Hol vannak filmjeitek? Keresgélek valamit amíg ők jól mulatnak. - szóltam a fiúknak.
- Hát, az itt van a nappaliban. - senki sem válaszolt, csak egyedül Hazza. Megfogta a karom és kihúzott a nappaliba, egy hatalmas polc elé.
- Wow! Ez lenne az? Oh My God! Ez gyönyörű! - kiabáltam.
- Nyugi, de sokat keresgélhetünk közöttük. - KERESGÉLHETÜNK?! Rendben!
- Öhm, ja, öm, igen, ez igaz. - dadogtam, mint egy idióta. Szánalom. Fúúú.
- Mivel kezdjük? Milyen filmeket szeretsz El? - ezt kérdezte, és a szemembe mosolygott egy akkorát.
- Hát, tegyünk jót Liamkának. Disney filmek közül választgassunk. Az jó lesz? - kérdeztem a mosolygó cuki pofitól. 
- Rendben, azokat én is szeretem! - ezen nevettünk egy jót. Majd keresgélésbe kezdtünk.
- Mit szólsz a Toy Storyhoz? - kérdezte Harry.
- Az már unalmas, mármint, nekem. Olyan százszor megnéztük már Chrissel. Gondolom ti meg ezerszer Liam kedvéért. - mosolyogtam.
- Hát, ezt eltaláltad! Na és a Hamupipőke? - ezen nevetni kezdtünk...
- Háháá, ez jó volt, le legyen már ennyire romantikus cucc, úgy, most ehhez nincs kedvem! - mondtam.
- Hát jól van. De azért ezt még muszáj megkérdeznem. - mondta Harry.
- Mi lenne az Hazza? - kíváncsiskodóan kérdeztem. 
- Aranyhajat akarsz nézni? Én inkább átköltenem, legyen inkább Szöszihaj. Mit szólsz hozzá? - szólalt fel Harry. Erre felfogtam egy párnát az ágyról és fejen csaptam. - Hé, ez mire volt jó? Neked ez hogy esne?
- Rosszul. De ezen te még mindig nem léptél túl. Göndörke. Szégyelld el magad! - mondtam neki.
- Jól van. Bocsánat ELIE. Sajnálom, tényleg. Neked nem tetszik a beceneved. Megértem. - majd lehajolt, és a padlót nézte. Kiskutya szemeket vágott. Cukcsi.
- Ne játszd a bolondságod! - mondtam neki, erre felhajolt, és most már engem kezdett el nézni. - Jól van. Ilyenkor olyan utálatos vagy. Na jó, gyere ide, hagy öleljelek meg te kis szemét! - igen, megtörtem.
- Oké! Bújok is! - mondta megint olyan kis cukin Hazzácska. Egy jókorát ölelt, majd tovább keresgéltünk. Végül a Pinokkió mellett döntöttünk.
 Christina
Majd el is indultunk valamerre. Én a konyha felé mentem, Niallt kerestem.
- Niall! Niall! Nialler! Hol vagy?! - kiabáltam Niallnek.
- Itt vagyok! - kiabált vissza teli szájjal. Cuki ír manó!
- Na végre! Segítesz Zaynt megtréfálni? - nevettem felé, kérdőn.
- Legyen. Mivel kezdjük? 
- Nem tom. Valamit találjunk ki. Te úgy is eszel. Én is eszek valamit! Kérhetnék, mondjuk, egy kis csokit? Az úgy is segít! - mondtam.
- Rendben. Áh! Támadt egy jó ötletem! Edd meg Zayn csokiját! 
- Az jó lesz! Na, de, hol tartja a csokiját?
- Nyugi, mindent tudok a kajákról. Valahol csak a konyhaszekrényben lesz. - erre felállt Niall a székről, és ki is vette. - Tessék!
- Köszönöm Niall! Eddig nagyon sokat segítesz! Tehát, még mit csináljunk? - kérdeztem a nagy ötletest.
- Hát, az jó ötlet, ha egy vödör vizet az ajtójára akasztunk, és mikor bemegy, ráömlik? Úgy is fél a víztől. - egyre jobb ötletek hagyták el a száját.
- Honnan jönnek ezek az írtó jó ötletek, Nialler? Nagyon okos vagy! - nevettem rá egyet, majd ő is nevetett.
- Hát, nem tudom. De azért köszönöm! 
- Na, csináljuk?
- Várj még, meg kell ennem a burrítómat. - ajj megint enni akart.
- Rendben. Várlak mester! - ezen is röhögtünk. Megvártam még bekapja az utolsó falatját, és el is indultunk a szobája felé.
- Niall, te nézd meg, hogy ott van-e a közelben! - suttogtam a fülébe.
- Oké! - körül nézett mindenütt az emeleten, és visszajött, hogy nincs.
- Akkor indulhatunk! - felmentünk a lépcsőn, egyenesen Zayn szobájába. Beértünk.
- Mivel kezdjük? - kérdezte Niall.
- Hol vannak a vödrök? - kérdeztem.
- Én nem tudom. Te láttad valahol őket? - kérdeztem.
- Nem láttam még sehol. Tőlem ne kérdezd. Neked kellene tudnod, te laksz itt!
- Jó-jó, ez igaz, de én csak a kajára tudok gondolni.
- Ajj, na mindegy. Nézd meg mondjuk az udvaron. Ott biztos van, nem?
- Ja. Megyek megnézem! - elment, én addig bebújtam az ágy alá. Pár perc múlva itt is volt. - Chris, itt vagyok! Elő jöhetsz! - suttogta Nialler.
- Oks. Na, találtál vödröt? - kérdezősködtem, amíg közben kikúsztam az ágy alól.
- Aha, itt van a kezemben!
- Tökéletes! Menj a fürdőszobába, és engedj bele jéghideg vizet!
- Máris! - elment, öntött bele vizet, és visszasétált.
- Megjöttem! 
- Van víz? - kérdeztem Nialltől.
- Van!
- Szuper! Most menj ki és őrködj, nehogy erre jöjjön Zayn! Ha látod, akkor kiálts egy Z-t. Értetted? - mondtam komolyan.
- Értettem! - ki is ment, én kerestem egy kötelet a szobájában, kb olyan 10 perc lehetett mire megtaláltam. Felálltam egy székre, és úgy tettem rá az ajtóra. A kötelet, és a vödröt szorosan összekapcsoltam. 
- Niall, kész! Gyere, nézd meg! - bejött, alig rá vetett egy pillantást, már járkálást hallottunk, gyorsan bebújtunk az ágy alá.
- Niall, mi lesz akkor, ha most ide nem is Zayn nyit be, hanem valaki más? - csöndben kérdeztem tőle.
- Fogalmam sincs, hát, reméljük, hogy őt találjuk el. - mondta Niall.
- Reméljük! - erre be is jött az x-y ember. Ajtó nyílást hallottunk.
- ÁÁÁÁÁ! Mi ez a víz?! Bdrrrrr, megfagyok! Ki volt ez? Óh, Istenem ez víz! Wáááh! - Zayn hangját hallottuk. - Biztos, hogy Christina volt! Ilyen komolyan vette a játékot?! Hát, oké, én is  ezt fogom tenni! Na várj csak, úgy is elkaplak! - itt már nem bírtuk ki. Már ment volna ki az ajtón, és akkor kezdtünk el kuncogni.
- Itt vagy a szobába mi? Az ágy alatt lesz! Máshová, hova bújt volna? - ezt mondta Zayn, és az ágy alá nyúlt, először Niallt vette észre.
- Niall?! Te voltál? Hát ezt nem hiszem el! Már még tőled is várhatok ilyet... - nevetett Niall, mint ahogy mindenen szokott. Zayn egyre idegesebb lett, megint nevettem, de most sokkal nagyobbat.
- Mi? Még valaki? - engem is észrevett.
- Most meg vagy! - kihúzott, és az ölébe kapott, lefutott velem a lépcsőn, le a nappaliba, és a hátsó ajtón ki. Közben meglátott minket Elie, és Harry is.
- Hová mentek? - kérdezte El.
- És miért vagy csurom víz, Zayn? - ezt a kérdést Harry tette fel. Mi nem válaszoltunk rá.
- Ne, Zayn, ne! Csak ezt ne! Nem tudok úszni! És ez a medence bazi nagynak tűnik! Ne! Ne! Ne! Neeeeeee! - kiabáltam Zaynnek, de nem nagyon érdekelte.
- Hahaha, jó vicc! Nem veszem be! - ezzel bele is dobott a medencébe. Amikor már elengedett, akkor szólt ki El.
- Ne Zayn! Tényleg nem tud úszni Chris! El ne engedd! Ne tedd! - szólt Elie.
- Most mi van? Tényleg nem tud? - kérdezte Zayn.
- Segtség, nm tdok szni! Á- háá! - kiabáltam ki fulladozva.
- Basszus, Harry menj már szedd ki onnan! Meg fog fulladni! - kiabált El Hazzának.
- Igen, siess! Tudod, hogy én sem tudok úszni! - már Zayn is kiabált. Teljesen lesüllyedtem az aljára. Innen már nem hallottam semmit.
 Zayn
Majdnem sírtam. Istenem, mit tettem!?
- Te ne beszélj Zayn! Inkább csak fogd be! Hallottad, hogy mondta, hogy nem tud úszni! - Harry ezt vágta a fejemhez. Rosszul esett... Nem is szóltam neki vissza semmit, hiszen igaza volt. Harry beugrott, és kiszedte onnan.
- Liam! Hol vagy Liam?! - kiabált Harry.
- Megyek, és szólok neki. - mondtam én. Szétkerestem az egész házban, úgy futosgáltam, meg kiabáltam, mint valami őrült. A szobájában találtam, Danielle képeit nézegette. Miért is?
- Liam, tesó! Gyere gyorsan, nagy baj van!
- Mi az? Mi lehet ennél nagyobb baj? - kérdezte tőlem szomorúan, mi baja lehetett?
- A te bajod most nem fontos! Gyere gyorsan! - kiabáltam, és kitoltam a székből. Mentünk a hátsókert felé.
- Mi az a nagy baj? Miért csurom víz Zayn, és Christi? - kérdezte Liam.
- Épp ez a baj! Majdnem megfulladt Christina! - mondta Elie.
- Újra élesztést tudnál csinálni? - kérdeztem Liamtól.
- Öhm, igen. - ezt válaszolta Liam, mintha ez nem is érdekelte volna. De, azért elkezdte újraéleszteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése