2012. nov. 14.

●Legalább Zayn megtudta, amit akart.●

Zayn
Miközben lelökött Mr.Payne az ágyról, kopogás nélkül berontott Nialler.
- Ez meg mi a fene volt? Mi a szent sz**ért kellett lelöknöd? - kérdeztem idegesen Liaml, de Niallre néztünk. - Amúgy Niall, te tudsz kopogni?
- Csa tel mert van idege a keze... - ennyit hallottam, egyszerre kezdtek el beszélni a 'marhák'. 
- LE ÁLLNI! Nem értek semmit! - kiabáltam egy nagyot. - Először kezdjen el magyarázkodni LIAM! - néztem rá Liamre.
- Hát, azért, mert idegesítő vagy! Ne szólj bele az életembe! Tanácsot adhatsz, de azért... EZ SOK VOLT! - kezdett bele a magyarázkodásba Liam.
- Értem, de én csak a jót akarom neked! - folytattam én. Niall, meg csak úgy hallgatott, és bámult, mint egy moziba. Még kaja is van nála, tessék!
- De ez nekem nem jó.
- Jól van, akkor ezentúl, nem szólok bele a magánügyeidbe. Megértettem! És őhm.. Bocsánat tesó! De, remélem minden rendbe jön! - bocsátottam meg, az érzékeny kis Liamnek...
- Köszönöm! Megértem, hogy csak segíteni akartál! - mondta Liam, és megöleltük egymást. Azért, kicsit nyálas volt.. Így, ahogy vissza gondolok rá.
- Miről maradtam le?! - kérdezősködött a 'nem tudok kopogni' emberke.
- Semmiről. - mondtam.
- Majd elmeséljük! - Liam mondta, közben rámosolyogtunk Niallre.
- Szóval, most magyarázkodhat Niall! - ordítottam szegény ír gyerekre.
- Bocsánat! Nem tudtam, hogy fontos dolgokról beszéltek..
- Semmi baj! - mondtuk Liammel.
- Na, és most? Mi legyen? Nem gondoljátok, hogy unalmas van? - kérdezte Niall és teljesen igaza volt!
- Hát.. De! Élvezzük ki, hogy ma itthon vagyunk! Mert holnap ismét utazgatnunk kell! - ez volt az én válaszom.
- Zaynnek teljesen igaza van! - Liam, nekem mikor nincs igazam?!
- Tudom... - szóltam közbe. Liam meg csak sóhajtozott, és a homlokára csapott.
- Na, de mit kellene csinálnunk? - kérdezte Niall.
- Legyen felesz vagy mersz! Imádom azt a játékot! - mondtam.
- Hát.. oké! én beleegyezek! - mondta az 'igen' válaszát Liam.
- Akkor én is! - felelt Niall.
 - Menjünk és szóljunk Harry-nek! - kiáltottam fel és elindultunk Harry szobája felé. Mikor ajtót nyitott, kb így nézhettünk ki.
- Nektek meg mi bajotok van? - kb ilyen 'WTF' fejjel nézett Harry.
- Bulizunk! Nem lehet? - válaszoltam.
- Furák vagytok... 
- Jössz felelsz vagy merszezni? - kérdezte Liam, rátérve a lényegre.
- Hát... Úgyis unatkozok. Menjünk! - végre valami értelmeset mondott Hazza.
- Indulááás! - kiáltotta fel Niall, majd elkezdtünk a leggyorsabb sebességünkkel lefelé futni a lépcsőn. Előkészítettünk mindent, hogy mire a lányok leérnek, minden tökéletes legyen!
[...]
- Csókold meg Christinát! - HARRY, HAVER, TE ENNYIRE BE AKARSZ ENGEM SZÍVATNI?
- Most ez komoly? Inkább vetkőzök. - szóltam vissza.
- Oké, akkor vedd le a pólódat. - kimondta a seggfej és le is vettem.
- Most már örülsz fürtöske?
- Én nem... De más igen!
- Na jó, most már befoghatod a szádat, én jövök! - pörgettem, és Christinára mutatott a kólás üveg.
- Felelsz, vagy mersz? - kérdeztem tőle.
- Hát.. Inkább felelek! - legalább, meg kérdezhettem tőle, azt, amire igazából kíváncsi vagyok.
- Rendben.. Akkor az kérdezem, hogy... Van most jelen pillanatban barátod?
- Hát.. Öhm.. Most nincs. - válaszolta, és erre felmosolyogtam! Innen, már rajtam múlik a dolog. 
- Rendben. Akkor, te jössz! - feleltem boldog arccal. Mielőtt, még pörgetett volna, kopogtak.
- Megyek és kinyitom! - mondta, és elszaladt az ajtóhoz Elie. Eleanorral, és Louisal tért vissza.
- Sziasztok! - köszöntünk nekik.
- Nektek is szia! - válaszolták.
- Csak nem felelsz vagy mersz? - kérdezték. 
- De. Beszálltok? - kérdezte Courtney.
- Hát, Eleanor? - kérdezte Eleanortól Louis.
- Felőlem! A mai nap, nem tűnik unalmasnak! - mondta Eleanor.
- Akkor beszállunk! - felelte Louis.

12 megjegyzés:

  1. fúúúú ez egyre izgibb lesz ..:)) Naon hamar köviit :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) megpróbálok!:D csak még kellene 2 komi :)) meg oldalmegjelenítés:)

      Törlés
  2. nekem tetszik.! várom kövit. xoxo

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó Krisz :D Következőt ♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. huhh ez naon naon naon jóóó :)) naon hamar kövit :))

    VálaszTörlés
  5. Köszöm:$$$ ♥ holnap felrakom:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma lesz az új rész?? ha igen akk kb. mikor??

      Törlés
    2. Lehet, h csak holnap.. mert szerintem nem fejezem be..:(

      Törlés