2012. nov. 11.

●Zayn.. Nem érthető ://●

Liam
- Egész Danielleről szól. Nagyon hiányzik, és még mindig szeretem. Lehet, hogy hiba volt vele szakítanom? 
- Jajj haver! Ezen rágódsz?! Hívd fel és beszélj meg vele egy talalkozót itt valahol a közelben. Beszéljétek meg az ügyet. Nagyon aranyos és gyönyörű, csinos lány! Biztos, hogy még ő is szeret téged. - mondta a tanácsát Zayn.
- Szerinted még ezek után akar velem beszélni, vagy csak látni? Nem hiszem. Attól, hogy még aranyos, csinos, gyönyörű, káprázatos, megértő, cuki, meg hát a haja is ... - erre közbe vágott.
- Aha.. Na figyelj! Most azonnal felhívod! Hol a telefonod?
- Mii??!! Neeemm!! Ez nem csak úgy megy! Amúgy a zsebemben. - ezt most miért mondtam?
- Akkor add ide! Gyerünk! Ne félj, nem lesz semmi baj! Ne akard, hogy kanalat hozzak! 
- Zayn! MIÉRT NEM HAGYSZ ÉLNI? De am, akkor jó.. Én meg akkor lisztet hozok, és szép csillogó fehér lesz a hajad! Meglátod jó lesz a változás!;D
- Most komolyan. Felhívhatnád. Megértő lesz. És csak egy kis időre volt szükséged, hogy érezd, milyen nélküle. És, nagyon rossz! Megmondod neki ezt, és reméljük, hogy most is beveti az aranyos, megértő, cuki kis énjét. Ugye?
- Öhm, ahaa.. Na jó, megpróbálom! - ezzel a mondattal, kivettem a zsebemből a telefonomat, és elkezdtem keresgélni Danielle számát.
- Így kell ezt! - mondta, és bólogatni kezdett, meg azzal a fura nézésével kezdett nézni. 
- De... Biztos vagy benne, hogy jó ötlet lesz? 
- Miért? Persze!
- Hát.. Jól van. Megpróbálom..
- Keresd a számát és hívd!! - mondta, mint valami szigorú anyuka..
- Oké-oké! Ajj.. De nem merem.. És, mi van akkor, ha nemet mond? Vagy, csak fel sem veszi?
- Na jó! Nem érdekelsz! Add csak azt ide! - kiabálta le a fejemet.
- ÁÁÁÁ! Hagyj békééén! - kiabáltam vissza. Miért akar rajtam uralkodni?
- Haha! Álmodban! Nem hagyom, hogy te is úgy járj, mint én! -ezzel elárulta magát..!
- Szóval itt a szó! Perrie-vel nem sikerült, és most a mi kapcsolatunkon akarsz kiélvezkedni, mi?
- Jajj, dehogyis! Vagyis... NEM! - nevetett, és mondta hogy nem.
- De!
- NEM! - kimondta, és ellöktem. Szegény, nagyot esett. Erre benyitott valaki..
( Bocsi, hogy ilyen rövid lett.. Nincs időm..:S)

4 megjegyzés: