2012. nov. 13.

●Crazy games... OH MY GOD!●

Christina
- Mondott, valami érdekeset? - kérdezte Elie.
- Nem, semmit. Itt vannak a ruhák. Tessék Chris! - Majd rám mosolygott. Kezdem megszeretni ezt a csajt.
- Köszi Court! - visszamosolyogtam.
- Válaszd ki akkor, hogy melyik kell. - mondta El. Nem értettem. Mintha haragudna.. Úgy mondta.. De.. miért?
- Persze.. De szégyenlős vagyok. Ezt tudja is Elie. Kimennétek? - kérdeztem. Beszéltem Elről, hogy ne érezze magát így. Nem tudom, hogy mi baja lehetett.
- Oké, megértjük. - válaszát mondta Courtney.
- Akkor, mi addig lent leszünk? Rendi? - kérdi El.
- Persze. Én is megyek majd mindjárt. - ki is mentek. Asszem, 10 perc se volt, hogy kész lettem. Megyek a lépcsőn, hallom, hogy nevetnek. Valahol, az utolsó lépcsőfokoknál járhattam, de annyira figyeltem őket, hogy elcsúsztam. Sikítottam egyet. Hogy lehetek, ennyire balfééék? Tiszta Szánalom vagyok..
- Óh basszus, jól vagy Kriszti? Nem esett semmi bajod? - kérdezte aggódva Zayn, és odafutott hozzám.
- Áh, dehogyis.. Csak annyi, hogy eszméletlen béna vagyok! Köszönöm! - válaszoltam vissza, és eközben pedig a mély barna gyönyörű káprázó szemeivel rám nézett. Elolvadtam. Csak én is visszanéztem rá. Akkorát tudtam volna smárolni vele abban a pillanatban, hogy az nem igaz. Alig tudtam magam visszafogni. OH MY GOD.
- Segítsek, mármint.. őhm.. Felállni? Khmm.. 
- Jah, őhm.. Igen. Köszi. - ezután megfogott azzal a macsó erős puha tapintású kezeivel, és felhúzott, mint csak egy rózsaszálat. Annyira jó érzés volt.. Húúh.
- Szóval.. KHHHM. Folytathatjuk, a játékot? - szólt bele a csodálatos drámai pillanatunkba Louis. Kis mocsok...
- Tényleg, mit csináltok? - kérdeztem.
- Felelsz vagy merszet játszunk. Beszállsz te is? - kérdezte Zayn.   
- Hát.. Nem nagyon van kedvem most ehhez. Nem is tudom..
- Jajj ne már! Élvezni fogod, hidd el! - mondta Hazza.
- Hát.. Akkor jól van. De, mi a játék szabálya?
- Hát.. Ha nem teljesíted a feladatod, akkor ledobsz magadról egy ruha darabot. - mondta Zayn. Ez most komoly??!!
- Rendben.. De.. Áh, nem is tudom.. Na jól van. - csak azért egyeztem bele, hogy lássam Zayn-t legalább félmeztelenül.. Tudom perverz vagyok! De.. olyan.. na jó folytassuk.
- Hozok még piát. - mondta Courtney és felállt a helyéről.
- Most kipörget? - kérdeztem, mivel le vagyok maradva.
- Hát, elvileg, most Niall. - mondta Liam. 
- Rendben. Akkor pörgess! - feleltem. Pörgetett, és Liam-nél állt meg az üveg.
- Felelsz, vagy mersz Liam? - kérdezte Niall.
- Felelek.
- Akkor.. Mondjuk.. Bánod, hogy szakítottál Danielle-el?
- Máris leveszem a pulcsimat..
- Gyáva kukac! Az elsőnél máris öltözöl? Béna! - nyújtogatta a nyelvét Niall Liam felé. Liam erre nem válaszolt. Levette a pulcsiját, alatta volt még egy póló.
- Akkor, most én pörgetek! - mondta Li. Ekkor, már Niall-ra mutatott az üveg kupakja.
- Szóval, Felelsz, vagy mersz Niall? - kérdezte Liam.
- Merek!
- Pillanat.. Gondolkozok.. Egyél meg 5 kenyér kenyérhéját!
- Ez komoly? UTÁLOM A KENYÉRHÉJÁT! Fúúúj... Na jó megpróbálom. - mondogatta Niall. Courtney, pont most ért vissza. Szegényt vissza küldtük, hogy hozzon kenyér héjakat. Hozott is.
- Tessék Niall, megtálalva. Egyél csak! Finom az! - mondta gonoszkodóan Courtney.
- Akkor.. Elkezdem.. Enni.. - mondta. Miközben tömte magát, mi csak nevettünk, és nevettünk.
- Na most én pörgetek! Reszkessetek gonosz lelkek! - mondta 'ijesztően' Niall. Most, Harry-nél állt meg.
- Akkor, én, merek! - mondta merészen Mr.Styles.
- Csókold meg Elie-t!
- Mi?! MI?! MIIII?!! Inkább felelek!! - mondta Hazza.
- Sajnálom, nem lehet visszavonni, vagy ez, vagy öltözöl.
- Hahh... Akkor, nem vagyok.. én.. gyá..vaa.. MEGCSÓKOLOM! - mondta Hazza, leült Elie mellé, egyre jobban zavarba jöttek.. Mosolyogtak egymásra.. Aztán közel húzta magához Harry Elie-t, és egyre közeledtek egymáshoz. Egy pici gyengéd csók történt. Mindenki kiabált, hogy huhúú, ezazz! Meg stb...
- Na jó! Most én jövök! Halált mindenkire! - mondta idegesen Harold. Pörgetett, és Zayn-nél állt meg. Úristen.. Vajon mit mond neki? Jézusom...- Felelsz vagy mersz, haver? - kérdezte Hazza.
- Hát.. MEREK! - mikor ezt kimondta, kirázott a hideg...
- Akkor, csókold meg Christinát!

8 megjegyzés:

  1. Naon jó lett:)) Mik lesz kövi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) asszem, h holnap, vagy holnap után.. Jó lenne, ha jönne 3 komi.. Mert ugyanis 6 rendszeres feliratkozó van.:) Te nem akarsz feliratkozni?:D

      Törlés
  2. Jó lett! :)) Gyorsan kövit! :DD

    VálaszTörlés
  3. heeej krisztike azonnal írjál még egyet [[midfing]]
    ez nagyon jó lett *-------------------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háháá :DD másat nem is vártam volna tőled :'DDD [[midfing]] :D :D :D akkor holnap fel teszem, mert meg van a 3 komi :) :D

      Törlés
  4. Hajjaj egyre jobb és jobb ...am kedvenc blog :))
    Hamar köviit :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj köszönöm :) most akarom írni :) estére fent lesz! A másik bloghoz, még 1 komi kell :)

      Törlés