2012. dec. 2.

●Egy hihetetlen éjszaka után, egy hihetetlen hír!●

Sziasztok, meghoztam az új részt!:) még mindig kevés komi van... Sajnos, írták 3-an is, hogy nem nagyon tudnak gépnél lenni. Igaz, nem hoztam valami hamar. Azért remélem, hogy te végig fogod olvasni!:) Nem is beszélnék itt tovább, vagyis írnék, kellemes olvasást! Puszi, Kriszti. Ui: Nézz be ide is, a másik blogom:) : Look into my eyes. Puszi:)
Christina
Amikor megettük a csodás alkotmányunkat, ami leginkább egy répa torta volt, és egy epres csokis, haza mentünk. De, előtte Louis lefényképezte a répa tortát, és feltöltötte Twitterre. Na, de tőle mit vár az ember? Agyilag 5 éves. Most már tényleg haza kellett mennünk. Anyáékkal nem beszéltünk körülbelül már vagy 3 napja.
A fiúk vittek haza. Alig hazaértünk, felhívtuk anyáékat, hogy jelentkezzenek fel Skype-ra. Sokat beszélgettünk. Nem mondtuk el nekik, hogy találkoztunk a One Direction-al. Úgy sem hitték volna el, nem igaz? Azt hazudtuk, hogy elment az internet. Most térjünk vissza a jelenbe. Itt állok lent a konyhában, és forró csokit főzök, este 10 óra van. Nem pont 10, de majdnem.
- Your hands fits in like just for me, your bear is in mine it was men to be. - énekelgettem halkan Zayn szólójait. Minden egyes szólójait! Az összeset dúdolgattam. A végén már táncoltam is.
- Khhhm... - köszörülte meg a torkát valaki a hátam mögött. Mivel csak ketten vagyunk a házban, ezért Elie lehetett. Én megfordultam és ránéztem, kicsit vörös lehettem... - Ez meg mi volt?
- Ömm, izé, csak, várom a forró csokit.. Közben énekelgettem.. Meg forogtam.. - beszéltem kimeresztett szemmel a padlóra nézve.
- Arról a kakaóról beszélsz, ami füstölög a mikróban? - Elie kérdezte.
- Basszus! Elfelejtettem! - szaladtam oda a mikróhoz.
- Te aztán jól beleestél Zayn-be! - nevetett, karba fonta a kezeit, majd felém sétált lassan Elie.
- Hahaha! Ezt meg honnan veszed? - vágtam egy olyan pofát, hogy 'ezt meg hogy találtad ki, hülyeség'.
- Nem is tudom, kinek a szólóijait énekelted az előbb.. Közben táncikáltál.. Elfelejtetted a kakaót kivenni a mikróból.. Közben tuti rá gondoltál.. Meg mondtad is nem olyan rég, hogy tetszik. - mondta Elie.
- Igen, de csak kicsit tetszik. Ennyi. Sőt, lehet, hogy még annyi se.
- El is hiszem. Na persze! Nem most jöttem le a falvédőről. 
- Mindegy. Akkor csinálunk együtt forrócsokit? Mert, ezek tönkre mentek. - néztem rá a szétégett poharakra.
- Rendben, csináljunk! - majd nyúlt oda a szekrényajtóhoz, és kivette a hozzávalókat. Közben én is vettem ki két poharat. Megcsináltuk, és felmentünk a szobánkba. Külön szobánk van, de úgy döntöttünk, ma együtt alszunk. Csapunk egy igazi csajos pizsipartit! Két személy elég, nem? Na jó, legyen akkor legjobb barátnők este.
- Akkor, mit fogunk csinálni este? - nézett rám kíváncsian Elie, mindig én mondok ilyen esetekben ötleteket.
- Először nézzünk meg egy filmet, mit szólsz hozzá? 
- De attól álmosak leszünk! - nem tetszett az ötlet Elnek.
- Az a lényeg! Úgy mindent kibökünk egymásból... És én most egy bizonyos kérdésre nagyon kíváncsi vagyok.. - kacsintottam.
- Jó, ez igaz.. Én is kíváncsi vagyok valamire! - vakarta meg a tarkóját. - Keressünk egy jó régit Youtube-on. - majd bekapcsolta a laptopját. Az 50 első randi, a címe miatt tetszett. Érthetetlen volt, de aztán már értettük miről volt szó benne. Jó kis film volt. Hoztam fel popcornt, közben ő megágyazott. Ez esetben figyeltem az élelemre.. Megnéztük a filmet, aztán megint nem tudtuk mit csináljunk. Hajnal 1 volt nagyjából.
- Akkor, mit csináljunk? - kérdezte El.
- Szokásos? 2.-nak mindig ezt csináljuk. Na? Ne legyen rendhagyó ez az este sem. - válaszoltam. Felálltunk az ágyból és kikotortuk minden zugát a két hálószobánknak. Ha találtunk sminket, akkor gyorsan kivettük a helyéről. A ruháink közül is kivettünk két sálat.
- Felkötöm magamnak a sálat a szememre, hogy lásd nem csalok! Utána meg neked is. Jó lesz úgy? - kérdeztem tőle.
- Persze! - amikor hallottam a pozitív válaszát, elkezdtem a szememet befedni a sállal. Utána rákötöttem az ő szempárjaira is.
- Ki kezdi? - kérdeztem.
- Te ötleted. Te kezded! - mondta El. 
- Na először mivel sminkeljek? - nevettem.
- Alapozó! - majd próbáltam felismerni a kezemmel, hogy azaz, amit keresek. Szerintem sikerült. Elkezdtem a pofáján végig kenni, de a szeme kimaradt, mert rajta volt a sál. Képzelhetitek milyen lehetett! - Ne már! Csikis a nyakam! - röhögött El.
- Dehát, arra is szokás tenni, hogy ne üssön el a képedtől, nem? - nevettem most már én is.
- Tudom. De akkor is csikis maradok! - kuncogott újra. Végre minden kész lett. Amikor a szemhéjfestéket, és a szempilla spirált kentük fel, levette az a sálját, akinek éppen csinálták.
- Készen van! Sálakat le! - kiabáltam ki. Csak nem haragudnak meg a szomszédok.. Gyorsan felkapcsoltuk a villanyt is. Pontosabban én, mentem oda, és kapcsoltam fel. Egymás pofájába néztünk, nem bírtuk ki, röhögni kellett. - Úristen, te meg hogy a fenébe nézel ki? Háháháhááá! - röhögtem, azt hittem, ott össze esek..
- Még te beszélsz? Most olyan vagy mint Lady Gaga.. Uram atyám! Jézusom! - hátra dőlt az ágyon és úgy fetrengve nevetett. Röhögőgörcsöt kaptunk. Nagyon sokáig röhögtünk... Elszaladtunk a fürdőbe, belenéztünk a nagy tükörbe, megláttuk magunkat is, ott is töltöttünk egy csomó időt.. Majd végül vissza mentünk El szobájába. Úgy döntöttünk elég álmosak vagyunk a 3. szinthez. Gyorsan rápillantottunk az órára. Fél hármat mutatott.
- Ki kérdez először? - kérdeztem.
- Légyszi most én kezdjek! - ujjongott El.
- Okéé. Na kérdezz!
- Tetszik neked Zayn?
- Mit ne mondjak... Igen.
- Tudtam! - mosolygott a szemembe El.
- Akkor én jövök! Van valami olyan sejtésem.. Ahogyan nézel rá, mikor ő is ott van egyfolytában mosolyogsz, nagyon kedves vagy vele, állandóan bámulod.. Szóval, kedveled Harry-t, igaz? - én is mosolyogtam.
- Egy kicsit.. - halvány mosoly húzódott a szájára, és a takaróra nézett. Mert ugye, ott ülünk az ágyon török ülésben pizsiben.
- Kicsit? - fogtam meg a vállát.
- Nos..
- Nos?
- Na..
- Na?
- Nagyon... - valahogy, de nehezen kimondta azt az igazságot, amit én réges-régen tudtam. Tök cuki volt ahogy mondta "nagyooon"
- Jajj tudtam! - fel álltam és ugráltam az ágyon.
- Akkor, megint én jövök! - mondta El.
- Kérdezz! - néztem komoly fejjel, kiegyenesedett háttal.
- Nem csak tetszik Zayn.. Hanem szereted, vagy rosszul látom? -  fogta meg a karom.
- Azt hiszem.. Jól tudod..
- Szerintem is! Éreztem! - nevetett. Innentől, már semmi nem volt olyan érdekes, hiába is mesélném... Elaludtunk egy jó pár adag hülye kérdés után, aminek nem volt értelme.
[...]
Reggel arra ébredtem, hogy dudáltak. Szuper... Gondolom a szoszédba jöhettek. Láttam. hogy El, már nincs az ágyba. Lustálkodtam még vagy 5 percet miután felkeltem. Aztán nagy nehezen felálltam, és elfutottam az Elie laptopjáért. Mert nem nagyon volt kedvem átsétálni az én szobámig. Felnéztem Twitterre és Facebookra. Jöttek uncsi dolgok, semmi különös. Majd azt is észre veszem, amit feltett tegnap Louis a tortáról. Megjelölt benne mindenkit. Elkezdtem nevetni. Majd Favorite-eltem, és Reetweet-eltem. Olyat is láttam, amit Harry írt ki és megjelölt benne engem és Elie-t. Azt írta: Óriási híreim vannak lányok! xx. Hát őh, ok. Milyen hírek? Na mindegy, reggelre ehhez én még lökött vagyok. Gyorsan lezuhanyoztam, fogat és arcot mostam, a hajamat még tegnap kimostam, mert tiszta torta volt. Feltettem egy kis enyhe sminket. Alapozó, bőrszínű szemhéjfesték, pici pirosító, egy kis szájfény. Megfésültem a hajamat, és leengedve hagytam. Egy kicsit belegöndörítettem. Jó, nem kicsit. Ezután, lementem és reménykedtem benne, hogy csinált valami reggelit nekem El.
- Jó reggelt álomszuszék! Délután 2 óra. - köszönt Elie.
- Szia! Tényleg? - ránéztem az órára, és tényleg annyi volt. - Te mikor keltél? - kérdeztem az épp TV-ző Eltől.
- Asszem negyed 12-kor. - hangzott a válasz.
- Csináltál kaját? - kérdeztem.
- Igen, de pirítós volt, és kiszáradt, ezért kidobtam a kukába.. Ez annak köszönhető, hogy ilyen sokáig alszol. Amikor próbálok kedves lenni, egyszerűen nem sikerül.
- Értem.. Akkor megyek csinálok palacsintát. Te kérsz?
- Köszi, nem. Ebédeltem. - nevetett. Király, ő már ebédelt is, én meg csak most fogok reggelizni... Megcsináltam hosszas fél óra után, vagy lehet, hogy több volt, a palacsintát. Leültem mellé, és néztük a TV-t. ICarly ment. Pont az a rész, amiben a srácok is benne vannak. Az a rész a legjobb! Szóval, csörgött a mobilja Elie-nek.
- Pillanat, megnézem ki az. - oda nyúlt a kis asztalhoz, ami a kanapé mellett volt közvetlenül. - Harry az. Mindjárt jövök.
- Hahaha! - nevettem. - Rendben. - Vissza jön 5 perc múlva táncikálva.
- MEGYÜNK MANCHESTERBE! 

4 megjegyzés:

  1. Nagoyn nagyon jó lett....ez a kedvenc blogom..:))
    Csak így tovább..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, köszönöm:) Ez nagyon kedves tőled.♥♥♥ nagyon szeretem a komikat amiket irkáltok:) *-* de, azért nem gondoltam, hogy majd valakinek a kedvence lesz.:$ ♥ :))

      Törlés
  2. Nagyon jó lett...hamar kövit..:)

    VálaszTörlés