2012. dec. 9.

●Haza látogatunk!●

Akkor ismét új rész. Lehet, hogy későn hoztam... SAJNÁLOM! A komitokban arról is írjatok, hogy milyen az új háttér, és az új fejléckép. Akkor jó olvasást, és puszi! K. xx Ui.: Írhatnátok többen is komit, köszönöm !:) Nézz be ide is.:) : Look into my eyes
Elie
Amikor visszajött a nappaliba Christ, csörgött a telefonom. 
-Pillanat, megnézem ki az. - oda nyúltam az asztalhoz, ami a kanapé mellett volt közvetlenül. - Harry az. Mindjárt jövök. - gyorsan felpattantam, és a konyha felé gyors lépteket vettem. Otthagyva Christ-et, addig elvan, nem? Nézi ő a filmet továbbra is. Hallottam valamit, hogy utánam kiabál, de nem értettem. Túlságosan siettem. Felvettem a telefont.
- Szia Harold!
- Szia El!
- Szóval, mi a helyzet? Miért hívtál? - kérdezem meg, közben leültem egy székre.
- Nézted már ma a Twitter profilom? - kérdezte. Mégis milyen hülyeségért hívott? Nekem, mindegy.. Legalább hallgathatom a csodálatos hangját.
- Azt hiszem igen. De nincs rajta semmi különös. Én úgy láttam.
- Mikor nézted?
- Úgy, dél felé.
- Akkor gyorsan nézd meg most!
- Hát, ömm, oké. Letegyelek, vagy megvárod, amíg megnézem? 
- Várok.
- De, ez mire jó?
- Csak nézd meg!
- Jól van na. - közben felálltam a székről, és sétáltam fel a szobámba. Át a nappalin (valahogy nem vett észre Christ, valószínűleg nagyon figyelt a filmre), fel a lépcsőn, és a szobámba. Tartottam a kezemben addig a telefont. Kerestem a laptopom. Észre is vettem, az ágyon volt. Bekapcsoltam, és beléptem Twitterre. Megnéztem Hazza profilját. Olyasmit írt, hogy híreik vannak. Ebben megjelölt engem, és Christet is. - Milyen hírekről van szó?
- Mindenképpen jó hírek! Pontosabban két hiper-szuper hír a számotokra! Nekünk nem nagy szám.. De nektek biztosan az! - válaszolt. Miről beszél? Ajj, olyan kíváncsi vagyok!
- Lökjed már mit beszééélsz! - kiabáltam bele erősen a mobilkészülékbe.
- Hát, lesz ugye 4 koncertünk is.. Aminek már ma el kellene kezdődnie. Mondtuk ezeket már tegnap, vagy nem?
- De, mondtátok. Nagyon is emlékszem rá. De ez nekünk miért olyan, idézem ,,hiper-szuper" ?
- Azért, mert még csak ma reggel hívott Paul, hogy ezek a koncertek Manchesterben lesznek.
- MIT MONDASZ?
- Most betűzzem le? - nem válaszoltam, csak sóhajtottam egy nagyot. - Hát jól van. Man-ches-ter-ben.
- De most komolyan? - ujjongtam, már majdnem kiugrottam a bőrömből.
- Igen, jól hallottad! - mondta egyszerűen Hazza. Ezt hogy lehet olyan egyszerűen mondani?!
- Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujj de jóóó! - kiabáltam
- Tudom. - nem láttam, de biztosan az a csábító mosolyát húzta elő.
- Na szia Hazza.
- Már mész? De nem is mondtam, hogy mikor indulunk!
- Ja, tényleg. Hupsz, bocsi!
- A gép, azt hiszem délután négykor indul. Át megyünk értetek háromkor. Jó lesz így?
- D D De, csak egy óránk marad pakolni! Nem igazság!
- Igen tudom. De jöttök, vagy nem? Végül is, amúgy sem kell fizetni, mert magánrepülőn megyünk.
- Úgyis megyünk! Elég lesz az az egy óra..
- Na ugye!
- Na, akkor megyek elújságolom a ,,hiper-szuper" híredet. - nevettem egy nagyot.
- Bocs, csak már elszoktam Lou-tól a hülye szavakat.
- Semmi baj. Nekem tetszik. - kuncogtam
- Haha..! Na szia Elie, megyünk értetek háromra! Ne feledd, egy órátok van!
- Nem felejtem el, megígérem! Na szia HumorHarold.
- Jó az új becenevem!
- Ugye, nekem is tetszik! - megint csak kuncogtam.
- Na tényleg szia. Nektek még a fél nap se lenne elég, hogy kiválasszátok melyik ruhákat visztek el négy napra.. Úgyhogy jobb ha sietsz azzal az egy órával!
- Ch. Ez nem igaz. - sértődtem meg.
- Nem szóltam semmit!
- Remélem is!
- Na, akkor megyek HumorHarold. Viszont hallásra egy óra múlva!
- Mármint, látásra.
- Mindkettő. Ha nem beszélnél mi értelme lenne?
- Ha nem létezne a tökéletes testem és arcom, meg hajam és - itt beleszóltam.
- Blah-blah-blah.
- Szóval, akkor meg az lenne katasztrófa.
- Aha.. Na szia HumorHaroldka
- Most már Haroldka?
- Úgy tűnik.
- Na szia VörösHercegnő!
- Nekem is tetszik az új nevem. Na szia HumorHarold! - most már tényleg kinyomtam, elbírtunk volna beszélgetni húsz évig is. Gyorsan kifutottam a szobámból, le a lépcsőn és kiabáltam miközben beértem a nappaliba. - MEGYÜNK MANCHESTERBE!
- Mi a fenét hablatyolsz? - kérdezte Christina. Megfordult a kanapén és hátra nézett, mert a kanapé mögött volt a lépcső. Nem pont közvetlenül.
- A fiúk azt a négy koncertet - beszéltem, két kezem a két combomra tettem, és előre hajoltam. Csak úgy kapkodtam a levegőt. Végig futottam a fél házon..
- Na, igen?
- Manchesterben tartják! - itt lefagyott, tátott szájjal és meredt szemekkel nézett rám. - És azt mondta Harry, mivel magánrepülővel mennek, mi is mehetnénk! Nem kell semmiért semmiért fizetni!
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! - kiabált mint egy őrült. Végül is, először nekem is ez volt rá a reakcióm.
- Nyugi, először belőlem is kitört a sikítozás. Na, most pedig indulás pakolni, mert 45 perc múlva irány a reptér! Jönnek értünk a fiúk háromkor.
- Ennyi időnk van csak? Akkor futááás! - kikiabálta, felpattant az ágyról, megfogta a csuklóm és felfelé futottunk. Először nekem válogattuk ki a ruhákat.
- Szerinted, ez elviselhető? - kérdeztem, és megfogtam vállfával egy zöld toppot.
- A-a. - válaszolt Christ.
- Na és ez? - ezúttal egy kék szűk naci hasig érő volt a kezemben.
- Ez nem rossz! Tedd be. - válaszolt Christina, és kihúzta a nagyobbik szekrényemből az egyik bőröndöt. Pakolgattunk az utolsó pillanatig. Persze már a Chris-ét is lerendeztük. Mindent bepakoltunk. Csengettek lent. Leszaladtam megnézni ki az. Bár, gondoltam kik lesznek.
- Ó, sziasztok fiúk! - mondtam azután, amikor kinyitottam az ajtót. Próbáltam őket egyszerre megölelni.
- Szia Elie! - köszöntek a srácok, kivéve Harold nem.
- Szia VörösHercegnő! - na igen, Hazza a többiek után köszönt így..
- Szia HumorHarold! - kuncogtam, közben már elengedtük egymást. Azután már úgy nevettem, hogy a szám elé tettem a kezem.
- Nahát, ti becézgetitek egymást? - emelgette a szemöldökeit Louis.
- Amint látod. - mondta Harry, és bele ütött a vállába Lou-nak. Mindenki csak nevetett ezen. Egyedül Harold nem.
- Na, HumorHaroldnak nem tetszik a humorkodás? - kérdezte Zayn.
- Fogd be izé ömm, Bradfordi Bad Boi! - visszavágott Harry, és lökdöste Zayn-t.
- Kik jöttek? - kiabált le a lépcsőről Christina.
- Csak a One Direction nevű idióta banda. - kiabáltam vissza, ezúttal már a lépcső előtt álló Chris-nek.
- Hali skacok! - ő is úgy tett, mint én. Lerohanta őket az óriása ölelésével.
- Szia Christ! - köszöntek a fiúk.
- Akkor indulhatunk? - kérdezte a türelmetlenkedő Liam.
- De én éhes vagyok! - szólalt fel Niall.
- Pisilnem kell! - kiáltozott Louis is. - Várjunk csak, én otthon hagytam KEVINt! Sajnálom fiúk, de még érte vissza kell mennünk! - ezért még jobban sikítozott. Úgy csinált, mintha megölték volna az anyját. PEdig csak egy mű madár...
- Erről jut eszembe.. Betettük mi egyáltalán BooBear-t és MooxBear-t? - kérdezi Christ.
- Aj-aj. Hát nem. - erre össze néztünk ketten, és felszaladtunk az emeletre. Christ az ő szobájába, és én is az enyémbe. Megkerestük a két macinkat, és lerohantunk velük.
- Most már mehetünk! - mondtuk egyszerre Christina-val.
- Öühm. Okéé. - válaszolták.
- Most mi van? Tuti, hogy van Zayn-él egy csomó tükör. Louis-nál rengeteg répa, Kevin is itt lenne, csak hát őt most elfelejtette. Liam tele pakolta a bőröndjét villákkal. Harry-nél is biztos vagyok, hogy egy kilónyi Play-Boy újság van nála, lehet, hogy még plüss macskák is. Niall-nál meg Justin-Bieber-es cuccok. - mondta Christina, karba tett kezekkel.
- Nálam igaz. - felelte Zayn.
- A répa egészséges.. - Louis.
- Kell valami, amit olvashatok, és átölelhetek.. - Harry.
- A kanalak gonoszak. Fordítva látod benne magad.. - Liam.
- Jól énekeeel.. - Niall.
- Akkor kvittek vagyunk. Indulás! - Christina.
- Jó, menjünk. - mondták egy grimasszal.
- Akkor, előbb elugrunk Kevin-ért nem? - kérdezte Lou.
- Perszee.. - mondtam én. Amikor kiértünk az ajtó elé, még ránéztem Chris-re, eléggé örült, hogy hazanézünk... Még elugrottunk Kevinért, utána pedig indultunk a reptérre. A rajongók nem tudták, hogy hol lesznek ezek a koncertek, hiszen a fiúk is, csak reggel értesültek róla. Amikor majd odaérünk a szállodához, valamelyikük kiírja Twitterre, hamar elkelnek majd a jegyek. Mi is elmegyünk, úgy döntöttünk. Eleanor, Perrie, és Courtney is jöttek. Meg Jade is. Liam nagyon szerette azt a lányt. Legjobb barátok voltak. Mindenki azt hiszi, hogy nincs fiú-lány barátság, de itt egy élő példa. Ők a reptéren vártak minket. Felszálltunk a repülőgépre, elég tágas volt, ahhoz képest, hogy magánrepülő. A gépen rajzolgattam. Ez lett belőle. A lányok szerint elég cuki lett. A fiúk mind végig aludták az utat a repülőn. Mi csajok, csak beszélgettünk. Egyikünk sem aludt el. Ezt is úgy rajzoltam, hogy közben beszéltem. ,,Gyerünk Harry! Csak egyet? ... Vagy húszat? Nem." Szerintem is jóra sikerült. Ha lehet dicsérnem a saját rajzom... Fél órán át utaztunk a repülőn. Nincs messze Manchester Londontól.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a rész..:) A háttér is nagyon nagyon tetszik ..gratula..Puszii..:))

    VálaszTörlés
  2. Fúúú ez nagyon jó lett.:)) Nagyon izgi.:DD A háttér is nagyon tetszikk.:) csak így tovább.....Puszii..:)
    Hamar kövit.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii:) ♥ Olyan hamar hozom, ahogy csak tudom:) Köszönöm♥

      Törlés
  3. nagyon jó rész lett.! :)) várom kövit.

    K.

    VálaszTörlés