2013. jan. 5.

●The concert...●

Hát, akkor, új rész! Tudom, hamarabb hoztam mint ahogy szoktam, de most ehhez volt kedvem.:D Örüljetek neki!;) Az előző részhez 4 komi, és 63 megtekintés jött! OH MY GOD! *-* Ezt nagyon szépen köszönöm nektek!*O* Azon gondolkoztam, hogy vajon mennyire gagyik lehetnek az első részek... Ez egy kicsit egósan fog hangzani, de szerintem sokat fejlődtem fogalmazásilag, amióta elkezdtem írni a két blogomat.♥ Amúgy a zenét KÖTELEZŐ hallgatni olvasás közben!:) Remélem, megegyezik a ti stílusotokkal is.:) 1D is van.:) A másik blogomat; Look into my eyes.-ot bezárom emiatt a blog miatt, mert így nincs időm írni.. Sajnálom. JA, és az első bejegyzés, pedig elérte a 200 megtekintést!:$ Puszi, és jó olvasást! :*

*Christina*
- Hé, Tina, ébredj már fel! Tina! Tinaaa! - ordít bele a fülembe Niall.
- Jól van már, kelek mindjárt. Még 5 percet légyszi. Légy szíves! - közben átfordulok a másik oldalamra.
- Nincs 5 perc, még fél perc se, mert már fél öt! - rángatja a vállamat. Ezt nem hiszem el, ne már, még aludni akarok! Fúúú, amúgy sincs kedvem menni arra a fránya koncertre. Se energiám, se kedvem nincs hozzá.
- Hah, jól van. - sóhajtok, és felülök. De az egyik szememet csípi valami. - SSz, áú! Niall, Niall van valami a szememben! - sikoltozok. - Nagyon csíííp!
- Mutasd. - odafordulok az ő oldalára. Próbálom kinyitni a szememet, eleinte sikerül is, de ahogy bele teszi az ujját a szemem alsó sarkába, becsukom. - De ha becsukod a szemed, nem tudom kivenni. Nyisd ki, vagy nem segítek! - szól felém Niall.
- Jó, oké. Megpróbálom még egyszer. - de megint nem sikerül, most már a szemem is könnyezik. - Áúú, ne már, óvatosabban! 
- De már kijött. - szólalt meg Niall, és kuncog.
- Hogyan? Még mindig szúr. - válaszolok.
- Biztos csak a helye. - én rámosolygok Niall-re, és súgok egy halk köszönöm-öt, ő meg vissza mosolyog. - Jobb ha mész készülődni, mivel nektek úgy is sokáig tart. - röhög.
- Hé, nem is igaz! - lököm vállba. - Hol vannak a lányok? Amúgy, mióta alszok? - kérdezgetem.
- Asszem lent várnak. Régóta. A második film elején elaludtál. - nevet a képembe.
- Jól van na. Most kellett egy kis alvás. - válaszolok.
- Biztos nem mondod el nekem, hogy mi a baj? - kérdezi. Éppen törökülésben ülünk az ágyon. Keresztben, egymással szemben. Valamit ki kell találnom, valami jó kifogást. Hiszen, nem mondhatom el azt sem, hogy miért, mert akkor gyanút fog. Azután meg elpletykálja.:D
- Hát, öh, öhm, izé, inkább nem. - nem jutott eszembe semmi. Úgyhogy csak ennyit mondtam.
- Okés. - mondja kicsit szomorkásan. - Akkor én most kimegyek, és szólok a lányoknak, hogy felkeltél. - mosolyog, kilép az ajtón, majd be is csukja azt maga után.
[...]
- Itt a piaaa! - ordít Court és helyet foglal mellénk. - Enélkül nem lehet élvezni a koncertet! - nevet fel.
- Hmm, kösz. - nevetek én is.
- De most komolyan, lehet? - röhög jobban.
- Jó, nem nem lehet, de akkor is. - már szinte fetrengek a röhögőgörcstől, bár azt sem tudom, min nevetek ennyit. - Vicces voltál ahogy így sikítoztál. 
- Gondolom. - válaszol a szemét törölgetve. Hiszen már könnyezik a nevetéstől.
- Ééééés Popcorn! - huppan le Jade mellé Pezz. - Na, adogassátok tovább. Öhm, tessék Jade, az első Courtney-nál végezzen. - mondja kicsit hangosabban, hogy mindenki hallja. - A második ugye Tina-nál, harmadik, várjunk, - előre hajtja a fejét, és balra néz, hogy megnézhesse ki a harmadik. - ja igen, Eleanor. Öhm, utána pedig Elie. -és így tovább még sorolja azt a pár nőszemélyt. Amikor épp oda adja az utsót Jade-nek és ő is bevesz a szájába egy darab popcorn-t, lekapcsolják a fényeket.
- Juj, cssss lányok, már a fényeket lekapcsolták! - szólalok meg halkan. Ők meg csak bólogatnak. Látom értik a munkájukat. Még suttognak mások a hátunk mögött. Előttünk nem, mert az első sor közepén ülünk mi. Ezt is a srácok intézték... Ugyan ki más?
- Csöndet kérek! - szólal meg a helyi műsorvezető, persze most csak bejelenti, hogy kezdődik a koncert, de ezelőtt vár 5 mp-et, hogy csöndesüljenek el a nézők. - Szeretném bejelenteni, hogy kezdődik a koncert! - na mit mondtam? Ezután meg lement a színpadról, ami sokáig tartott, mert nagy méretű az a színpad... Aztán egy kerek perc múlva a srácok felbukkantak a színpadon. Sokkal furábban, mint az első koncerten. -nem az ők első koncertjükön, hanem amikor mi voltunk először az ők koncertjükön.- Ott csak kisétáltak a színfalak mögül, itt pedig kiemelkedtek a padló alól. Olyan szuper látvány volt, főleg az első sorból látni ezt.
 
Mi meg integetünk nekik, és ők meg csak mosolyognak mindenkinek, akire csak rátudnak pillantani. Olyan cuki! Elkezdik énekelni a What Makes You Beuatiul-t, és végül a Summer Love-ot. A végén ahogy befejezi Zayn, azt hittem, hogy meghalok.. Majdnem két órahosszáig tartott, de nekem nagyon hamar elment. Végül is, még mindig directioner vagyok, csak most már ismerem személyesen a srácokat is. Milyen jó ezt érezni! Leírhatatlan érzés. Most pedig velük vagyok összezárva, meg az összes barátnőjükkel. Kivéve Danielle... Őt is szeretném megismerni, de lehet, hogy már az nem jön össze... Ki tudja.
- Lányok, menjünk be a színfalak mögé! - sikítozik Perrie, mert nem nagyon lehet hallani a nagy zajtól.
- Rendben, én benne vagyok! - kiabálom. A többiek is beleegyeztek. Mentünk megkeresni a fiúkat. Sokáig tart őket megtalálni..
- Hé csajok, itt Harry nevetését hallom, szerintem ez lesz az öltözőjük! - mondja halkan és sietősen Jade. Mi meg oda sétálunk lábujjhegyen, és hallgatózunk.
- Na, szerintetek jó ötlet, vagy nem? - kérdezi Niall.
- Figyuzz Niall, te vagy a híres Horaaaaaaaaaan! - kiabál Louis.
- Jó tudom, ő meg a híres White, jó, nem annyira híres, de én félek. - Niall. Azt hiszem, tudom miről lesz szó.
Közben röhögnek a fiúk. - Nyugi már, nem lesz gond. - mondja Zayn.
- Kösz haver, biztató beszéd volt.
- Tudom. - nevet Zayn.
- Amúgy meg Tina is mondta, hogy hívd randira. - Liam mondta. Na ettől féltem. Most meg faggatózni fog Court, hogy ezt mégis hogy képzelem..
- Öhm, miről beszélnek ezek? - néz rám szúrós szemeivel Courtney, és szerintem ezt egy kicsit hangosan is mondta.
- Valaki hallgatózik. - szólal meg Harry. Jaj ne már! Most ez is! 
- Lányok, futás! - súgom halkan. Mindenki rohanni kezd, lehet, hogy még nem is vettek észre minket... Megállunk egy padnál , pontosabban kettőnél, mert kettő van...
- Ez mi a Szent Isten volt? - kérdezi Courtney, én meg úgy veszem, mintha nem is hallottam volna. - Tinaaa!? - kiabál megint. És ismét velem.
- Te mondtad, hogy bejön Niall. Én meg csak intézkedtem. - kuncogtam...
- De hát, na, Jézusom! Ezt nem hiszem el, de szemét vagy! - idegeskedik Courtney.
- Nem örülsz? - lepődtem meg.
- Hát de, csak.. - nem tudta befejezni, mert valami susogást hallottunk.
- Na ne, ezek kihallgattak! - kiabálom. És megint futunk. Ahogy gondoltam, és hallottam, tényleg ott voltak a fiúk.
- Ti kezdtétek! - kiabál Louis, miközben előttünk futnak...
- Ti meg folytattátok! - Eleanor.
- Álljanak meg! - kiabál egy biztonsági őr.
- Bocsánat, persze. - Liam, na igen tipikus Daddy Direction-ös volt most.:D
- Daddy Direction mi lenne velük nélküled! - nevet Jade, közben már mi is leálltunk a futással.
- A sitten ülnének. - villogtatja fogait Liam.
- Ömm, akkor... - kezd valamibe Nialler. Mindenki ránéz kíváncsian. - Izé, akkor, eljönnél velem egy randira? Mármint, Courtney? - na végre kinyögte... Hatásos volt a beszédem Niallel...
- Hát, ömm, örömmel! - mosolyog esze veszetlenül Courtney..
- Nem ez volt a legjobb alkalom erre, de elrontottuk... - nevetett Niall, aztán mindenki... Várjunk csak, nem mindenki, mert se Elie-t nem látom, se Harry-t...
- Srácok ez így most mind tökéletes meg minden, de izé, hol van Elie és Harry? - kérdeztem...
- Jó kérdés... - gondolkodott El Lou...
*Harry szemszöge*
- Jó ötlet volt el jönni? - kérdezte Elie.
- Hm? - rázom a fejem és mosolygok.
- Műsor volt! - sóhajt.
- Nem mindegy? - nevetek.
- Nem. - kuncog ő is. - És, miért is hívtál el onnan? - mosolyog.
- Csak. - mosolygok vissza rá.
- Ebből sokra jutottam. - nevet.
- Gondolom. - nézek rá. - Elmegyünk a közeli parkba? Itt van nem messze. - kérdezem.
- Jó ötlet. Menjünk. - válaszol. Támadt egy ötletem.
- Te meg mit csinálsz? - néz rám szegény lány, ilyen ,,WTF?!" fejjel. Bilincset teszek a kezére, jó hogy!
- Lebilincsellek?! - nézek rá.
- Azt veszem észre, de minek? És honnan van neked bilincsed? - kérdezi.
- Nos, azt nem tudom, hogy miért... Csak így jött az ötlet... Az egyik biztonsági őr elejtette, én meg felvettem és elfutottam. - mesélem. Ő meg csak nevet. - Most mi van?
- Te rosszabb vagy még Louis-nál is... - mondja és még mindig nevet...
- Komolyan? - kérdezem. Ő meg csak széttárja karjait. - Na, akkor elmegyünk a parkba? - kérdezek újra.
- Persze, csak van egy aprócska bökkenő... Megyek, ha leveszed rólam a bilincset. - próbálja nem elnevetni magát Elie..
- Oké. - és már nyúlok is a kezéért. - Kész. - mosolygok a szemébe.
- Köszönöm. - mosolyog vissza. Aj, a mosolya, egyszerűen a halálba visz... 
- Nos, akkor megyünk a parkba? 
- Igen. Mehetünk. - válaszolt, majd oda nyújtottam neki a karomat, mire ő átkulcsolta a sajátjával. A másik kezemmel meg a fejemre húztam a kapucnimat, és a zsebemből elővettem egy napszemüveget. - Öhm, minek neked este napszemüveg?
- Rajongók. - válaszolok.
- Ja, igen, tényleg...
- Szóval, melyik suliba fogsz járni? - kérdezem.
- Egy közeli iskolába. - válaszol.
- Értem.
- Mi a kedvenc színed? Ezt sosem tudtam kideríteni, mert mindenhol másat mondtak. - mosolyog.
- Öm, hát, szeretem a rózsaszínt, de inkább a narancs. - válaszolok.
- Szép színek. Nekem a lila és az arany. Viszont együtt a kettő nem valami
- Nézd! Forrócsokit árulnak! - kiáltok.
- Látom. - ennyit válaszol, de már megragadom a csuklóját, és elrántom a forrócsokishoz.
- Hello. Két pohár forrócsokit kérünk. - már mondtam is, és nyújtottam a pénzt.
- Rendben. Egy percet kérek. - mondta az eladó, és elkezdte a gépből lévő kakaót egy pohárba önteni. 1-2 perc múlva készen is lett. - Tessék. 1 és fél font lesz. - oda dobtam -persze nem szó szerint- neki a pénzt és leültünk Elie-vel egy padra.
- Harry. - szólított halkan El.
- Igen? - fordultam felé.
- Fázok. - nevetett.
- A forrócsoki majd felmelegít. 
- Aj, - fejét az égnek emelte - Harry semmit nem értesz... - nyavalyog.
- Én értek mindent, csak szívatlak. - mosolygok, közben a füvet pásztázom.
- Hm? - fordul felém és az a tipikus kíváncsiskodó fejet vágja. Leteszem a padra a kakaót, leveszem a zakóm, és arra a karjára teszem rá először, amiben jelenleg semmi sincs. Majd megfogja a másik kezével a forrócsokit, és a másik karjára húzom fel. - Végre, - sóhajt egyet és felém fordul. - köszönöm! - mosolyog.
- Szívesen. - mosolygok vissza. - Elie, -amikor felhozom a nevét rám figyel. - most én szeretnék mondani valamit. - megrázom a fejem. - Vagy is, öm, kérdezni..
- Kérdezz. - közben beleiszik a kakaójába.
- Szóval, - veszek egy nagy levegőt, és próbálom elmondani. - szeretnék még veled így egy kicsit kettesben lenni, szóval, - megköszörülöm a torkom. - találkozni. Izé, - folytatnám, de közbevág.
- Szívesen elmegyek veled randizni. - mosolyog a szemembe.
- Huh, köszi, hogy hamar megértetted, és köszi, hogy eljössz. - kuncogok halkan, lehet, hogy kicsit zavarban is voltam... Nem tudom...
- Igazán nincs mit. - mosolyog a fűre nézve. Közben rezeg a telefonom.
- Öhm, jött egy SMS. - húzom elő a telefonomat, majd megnyitom a bejövő üzit. Ez áll benne:
,,Harry, még is hol a francban vagy? Amúgy Elie-vel vagy? Vagy tudod, hogy hol van? Mert ő meg ki van kapcsolva... Tina ki van érte készülve, meg persze miattad is, de érte jobban aggódik, mert még telefonról sem tudjuk elérni... Már vagy fél órája keresünk titeket, de semmi... Remélem nem raboltak el gonosz galambok!:O Lou, xx" Ez is tipikus Louis, marha... - Elie, szerintem vissza kellene menni a koncerthelyre, mert a skacok keresnek minket... - nézek szomorkásan a földre.
- Semmi baj, amúgy is fázik már a lábam is... - didereg...
- Oda adjam a nadrágomat is? - nézek rá perverzül. Ő meg vállba vág.
- Kösz, inkább ne. - nevet...
- Na, induljunk, Lou írt, hogy Tina is aggódik érted. Nagyon.
- Aj, ő mindig ezt csinálja... Na akkor mindegy, menjünk. - sóhajtott, és feláltt.
- Oké. - sietek Elie mellé, az alatt az 5 perc alatt még beszélgetünk, majd megérkezünk. A srácok még kioktatnak, hogy ilyet többet ne csináljunk, és satöbbi... Utána még DJ Malik megkérdezi, hogy elmenjünk-e partyzni, de már senkinek nem volt kedve, csak neki. Épp ezért indultunk haza, és egyből az ágyba dőltünk.

6 megjegyzés:

  1. uuu, nagyon jó rész volt.! :D
    várom kövit.! :) Xxx.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon imádom <3 Jajj olyan izgiii *-----* kiváncsi vagyok mi lesz Zayn És Tina között :333 Köviiiiit <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.<33 Nagyon aranyos vagy.♥ Szerintem abból még nagyon, nagyon sokára alakul valami ki, mert ők a főszereplők.:3 De azért néha-néha lesz meglepetés.:) Olyan hamar teszem fel a 23.-at, ahogy csak tudom! Ígérem.<333

      Törlés