2013. márc. 6.

● Party hard ;) ●

Sziiiasztok srácok <3! Kicsit késtem a résszel és bocsánat... Csak mostanában eléggé felfordult az életem.. Pl.: JEGYET KAPTAM A MANCHESTER ARÉNA 2013.03.15.-EI KONCERTRE!!! 1D KONCERTRE *-* Katt ide a képért
Meg e héten a szülinapom is... Meg még egy csomó minden.. Szóval nem könnyű Manchesterben élni remélem megértitek:) Nem is beszélek itt én tovább, jó olvasást!:)
KÖVETKEZŐ RÉSZ: 7 komment után jön csak.. ha nem lesz 7 akkor nem jön új rész... Sajnálom de ha 21 feliratkozó van akkor abból 7-nek nem nehéz kommentálnia, hogy milyen lett ez a rész.:)
Szeretném, hogy likeoljátok ezt az oldalt, mert volt olyan kedves, és kirakott az oldalára :):katt:)
Ui.: A Facebookos csoporthoz nyugodtan csatlakozhattok néhány kulisszatitkokért és egy kicsivel több információért!:) 
Puszi, jó olvasást.:)x
Louiiis:3 so cute
(egy kicsit az időben előre haladtunk.. nagyjából 1 hetet. Már Londonban vannak.-szerzői m.)
*Christina szemszöge*
- Hé Courtney, légy szí add már ide a Liam feliratot! - szóltam Court-hoz.
- Egy pillanat.. 
*
- Itt is van! -adja fel Courtney a Happy Birthday felirathoz a Liam feliratot.
- Köszi. - próbáltam egyensúlyozni a létrán.
- Nos? Készen vagyunk? - jön be a terembe mosolygósan Perrie. A kezében egy szatyor és egy mappa volt. Csinosan de hétköznapi ruhában volt. Fehér top fekete pöttyökkel díszítve, fekete harisnya és lila rövid naci. Haja kissé kócosan összefogva, feldobva azt egy fekete masni hajráffal, hogy illjen a harisnyájához.
- Majdnem. Már csak a lufik kellenek... - szólal meg Courtney a létra elől amin éppen én állok és ragasztom a falra a bulikelléket. Pontosabban a díszkelléket. Közben bezárja maga mögött az ajtót a szőkeség. - Egyébként Szia Pezz! - köszön Court.
- Jaj.. Tényleg! - kap a fejéhez Perrie. - Sziasztok skacok! - jön beljebb, aztán leteszi egy padra a szatyrát és a dossziét.
- Szia Perrie! - köszön mindenki egyszerre az újdonsült jelenlévőnknek. Kivéve ugyebár Court-ot. Harry, Niall, Zayn, Louis, Jesy, Jade, Leigh-Anne, Eleanor, Elie és én. Liam-et ésszerűen kihagyva, hiszen éppen neki díszítjük a termet a ma esti szülinapi partijára. Amiről ő persze nem tud, mert meglepi buli. Ja, és igen.. A Little Mix is besegített, este pedig ők is résztvevők lesznek a partin. :)
- Elie, adogasd már a lufikat! Nincs kedvem fel-le mászkálni.. - mondom, miközben végzem az utolsó simításokat a feliratokon.
- Oksa - mondja, rám mosolyog és elindul felfújni a lufikat.
* Elie szemszöge *
- Haaalii Pezza! - ugrok gyorsan oda a padon ülő program lapot nézegető Perrie-hez. Ja.. Hogy a Pezza név?! Azt még én adtam neki kb 3 napja, amikor pezz cukrot evett Harry... Az a nap felejthetetlen számomra.. Nagyon sokat nevettünk.. Rátérve Haroldra... Meg volt az első randink (<3), személy szerint én nagyon jól éreztem magam. Viszont, csókot nem engedtem még neki... Tartom a jó kislány szabályokat. Courtney és Niall randija is lerendeződött. Vacsizni vitte Nialler. A Nando's-ba. Egy biztos: Niall tutira jól érezte magát.
- Most már örökre így fogsz hívni?! Ellizabeth.. - hívott engem is a kitalált nevemen.... Ne értessék félreértés, nekem a teljes nevem is Elie!
- Miért? Olyan cuki... Pezza... - kezdtünk farkasszemet nézni.
- ELIE! Azt mondtam, hogy hozd a lufikat! Mindjárt leesek a létráról és te leállsz beszélgetni? Hát kösz szépen... - emlékeztetett Tina a tennivalómra.
- Rendben! - szólok vissza.
- PEZZA - emelem ki a nevét - segítenél nekem a lufiballonokat felfújni?
- Természetesen, hölgyem! - kezd mély, férfi hangon beszélni és a haját a szájához rakja. De sajnos az túl rövid, így csak az arcához ér... Mivel amúgy is rövid a haja és most felkötötte lófarokba.
- Háh! Ez nem sikerült! Rövid a hajad.. - nyújtogatom rá a nyelvemet.
- Ó, tényleg? - kezdi forgatni a fejét, és ne hagyjuk ki a kacsaszájat sem...
- Asszem, én most futok! - kezdek sikoltani és futni... A kezeimet a magasba emelem. Perrie meg utánam és ő is ordibál. Körbe körbe futunk közbe szlalomozunk is egy keveset..
- Hé Elie! - kap el gyorsan Harry és magához húz. Már majdnem megcsókol amikor meg fog hátulról Perrie.
- Meg vagy! Kösz Harry! - kezd ördögien nevetni Pezz.
- Szívesen, Perrie. - tör ki Harry-ből is a nevetés...
- Na ne.... Ez nem ér! - kezdek el nyavajogni és a lábaimmal dobbantok egyet a padlón.
- Látnod kellett volna az arcodat, hogy mennyire beleélted magad, hogy megcsókol Harry... - szólal meg Louis Harry közeléből... Én csak rá nyújtom a nyelvem.. Közben Tina felé nézek akinek Zayn adogatja a lufikat...
- Elie... Lekéstük. - böki meg a vállam Perrie.
- El van Zayn Tinával... - nevetek rafkósan.
- Menjünk neki segíteniii. - rántja meg a karom és magával húz a lufik irányába.
- Segíthetünk Zaynie? - kérdezi Perrie.
- Ha akartok. - mosolyog ránk majd vissza megy az ő kis lufi ország világába...
- Király! - kiáltok fel és leülök a székbe. Elkezdek pörögni míg Zayn és Perrie elkezdték fújni a további lufit. Egyszer megállok, majd ezt mondom:
- Unikornis akarok lenni.
- Ööh... Mi van? - beszélnek egyszerre.
- Nem tudom... Unikornis akarok lenni. - ismétlem magamat.. Komolyan ma olyanok vagyunk, mint akik be lennének szívva...
- Oké.. - kezd nevetni el Pezza, utána meg Zayn. Utána meg mindenki. Aztán már én is...
- Na szóval miért is nevetgélünk mi itt?
- Jó kérdés... - mondja Niall, aki még mindig nevet a többiekkel ellentétben...

Gyorsan eltelt, nagyon jól a terem és a kaja elkészítése. Most már csak magunkat kell helyrehozni.
Gyorsan elmentem zuhanyozni, hajat mosni, hajat szárítani, fogat mosni, hajat vasalni... És ami a legtöbb ideig tartott; az a szerelés kiválasztása volt.. 
Az 1D ház előtt találkoztunk. Elvileg a fiúk valami olyasmit mondtak Liam-nek, hogy valami dögös csajjal intéztek neki randit azon a helyen, ahol a meglepetés buli várja majd őt. De ésszerűen, nem csak mi leszünk a bulin, hanem még egy csomó más barátja is Liam-nek... Sőt rokonok is.
Christina ebben a szerelésben mutatkozott:
Courtney:
Perrie:
Leigh-Anne:
Jesy:
Jade:
Eleanor:
És én:
A srácokon pedig egy egyszerű fekete zakó volt. Liam stílusa kedvéért.

9 megjegyzés:

  1. Nagyoonkirály! Siess!..<333

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm mindkettőknek <3xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett.:))
    várom kövit.! Xxx

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett.!(Y)
    a következőt is hozhatod,ha készen van átküldheted fészen üzibe.:))

    VálaszTörlés
  5. MOST AZONNAL HOZD A KÖVETKEZŐT *--------------------*

    VálaszTörlés
  6. Hahah..:) köszönöm mind az egészeteknek, már elkezdem írni az új részt, de még kell 2 komi hogy tegyem fel a részt :) xx

    VálaszTörlés
  7. hozzad a kovit vagy nem olvasom [[midfing]] :D

    VálaszTörlés
  8. szia.nagyon jó.jól írsz,van értelme az írásodnak.gyorsan tudtam és nem ezért mert rövid,hanem mert magával ragad.siess a kövivel.xx

    VálaszTörlés